01/01/2023
Rigtig godt nytår allesammen 🎉🙏
Jeg har lige gjort rent i studiet, så nu er her rigtig lækkert og klart til at byde nye og ”gamle” yogier velkommen.
Selvom jeg selvfølgelig nyder at holde ferie, kan jeg mærke, at jeg savner at undervise. Jeg synes selv, at det lyder fuldstændig skørt 🤪
Så jeg glæder mig selvfølgelig vildt meget til i morgen 😁😁😁
Vi skal have stivheden ud af kroppen, vi skal have styrket kroppen, og så skal vi lege med balancen, og vi skal selvfølgelig lave åndedrætsøvelser. Vi får det såååååå godt i kroppen og i hovedet. Og måske bliver vi en smule ømme, men det er jo bare dejligt, at kunne mærke sin krop 😉
Vi ses 🙋♀️
Kærlige hilsner
fra Dorte ❤️