03/07/2023
Magne Løbner Hass - en fin historie; han kom ned i sejlklubben, sidste år, i forbindelse med UngKalundborgs arrangement, “Vild med vand”. Magne havde lysten til vand og aktiviteten deri ✌️
Magne synes det var sjovt at surfe og det faldt ham tydeligt meget let. Ja så let, at han i sidste weekend satte sine to ben på podiet. Det blev til en 3. plads til 3 afd. af danmarksmesterskaberne med 1,5 års erfaring på surfbrættet og kun ét halvt års leg på foilen🔥
I sejlklubben er mange imponeret over knægten med god grund! Husk navnet og vent ikke for længe med sponsoratet og klistermærket i sejlet, der er kun 7m2 og tage af 🤟
Hils på knægten og også gerne os andre, han/vi er gode til at fortælle og lærer fra sig i Kalundborg. Så hvis I kommer forbi gisseløre eller på kystenvejen med nysgerrighed, må I hellere end gerne stille spørgsmål. Derudover er alle interesserede velkomne, hos os i Kalundborg Sejlklub,mandag og torsdag efter skolernes sommerferie, hvor vi afholder klubaften og træninger ☀️
Vi ses 🌊☀️