17/11/2023
2 lidt for smarte fyre:
Den ene lukker den anden ind med sit ansigts scan, og venter selv 2 minutter hvorefter han selv går ind.
👉 DET.ER.SNYD 👈
Og det giver 14 dages karantæne. Fanges man to gange, koster det kr. 250,- i gebyr.
Det er desværre en tendens vi ser i alle centrene, og vi er nødt til at håndhæve reglerne, SÅ…
Hvis du ser nogen snyde på denne måde, forærer vi dig 14 dages gratis træning, hvis du skriver til os på Messenger, med det præcise tidspunkt for snyden.
Som tak for hjælpen - fordi vi allesammen skal kunne være i centeret, og alle betale det samme for træning. Det er ❗️
(OBS: man må gerne lukke sine børn/handicap ledsager ind på sit ansigts scan)
TAK FOR HJÆLPEN