06/05/2026
Uhhh, der er lidt ømme stænger i Jelling i dag....
Det var med kampgejst og lidt sommerfugle i maven at tre biler tirsdag aften med et helt hold Tigers-damer kørte til Bredballe 💪🦋
Dameholdet var nemlig ude at spille sæsonens første, sidste og eneste kamp. 3 x 15 min. på stor bane🏑🥅🏃♀️➡️
Jelling kom rigtig godt fra start med 2-0 efter første periode. Og holdet førte fortsat kampen efter anden periode. Selvom det gode spil fortsatte, lykkedes Bredballe bare med mere i sidste periode… Så efter en meget tæt og velspillet fight af begge hold, måtte Jelling tage hjem med et lille nederlag på 5-6.
Tak til Rasmus & Rasmus for at bruge en tirsdag aften sammen med os med fløjterne🙏
Til Bredballe IF - Floorball: Tak for invitationen og tak for kamp!
Vi er klar på revanche 😎🥳