26/03/2026
Hej Hovborg!
Jeg er i dialog med kommunen om at få fjernet læhegnet mellem de to fodboldbaner. Grunden til mit ønske er, at vi har brug for en større og mere åben sportsplads til vores byfest og andre fælles arrangementer.
Kommunen har givet grønt lys til projektet, men de har desværre ikke økonomi til at udføre opgaven. Det betyder, at hvis vi selv kan finde en entreprenør og rejse den nødvendige økonomi, må vi gå i gang. Planen er, at der bliver 7-8 store træer stående, mens alt det lave krat fjernes.
Vil du hjælpe?
Hvis nogen i byen har lyst til at sponsorere projektet må I meget gerne kontakte mig. Det gælder selvfølgelig også, hvis I har spørgsmål eller indvendinger til projektet.
I kan fange mig her på Facebook eller på telefon: 61 75 46 13.
De bedste hilsner,
Mads Thinggaard Kristensen