18/12/2016
Kære allesammen
Tusind tak for stor deltagelse i et vellykket arrangement i går. Vi hyggede os rigtig meget, og fik da også nogenlunde styr på oprydningen i dag, efter en festlig aften.
Vandet lå fladt og konkurrencen gik godt! I alt blev der overrakt 3 pokaler:
1. Den første gik til konkurrencens bedste slalomløber, og den gik til Thomas Jensen fra svk - rigtig godt løbet.
2. Den næste gik til største mod og sejeste præstation, og den fik Patrick Møller Kjellmann, fordi han hoppede baglæns i vandet på to ski i juletøj og tog den i stiv arm, trods ny i branchen - godt gået!
3. Den tredje og sidste pokal fik Robert Scott Andersen, fordi han flot repræsenterede HVK og løb konkurrence PB i 0 graders varme med tømmermænd! Stærkt Robs!
Senere på aftenen blev der drukket snaps af pokalerne i stedet...
Jeg har lavet et album med lidt stemningsbilleder fra en dejlig dag!
Tak til Kristine Andersen og Peter Thornton for at redde dagen som julemand og rensdyr.
God jul til jer allesammen, vi ses på broen i det nye år!