11/06/2026
❌ HUSK, HUSK, HUSK ❌
Vi har sommerspring både mandag og torsdag:
Mandag: kl. 16.15-18.00 (8- 15 år)
Torsdag: kl. 15.45-17.00 (0-7 år)
Vi har 2 træninger igen! Kom glad og alle må deltage, det koster 20 kr. pr. Deltagende 🙏🏼🤸🏼
I kan også nå det i dag, kom, kom, kom 🤸🏼🤸🏼