27/01/2026
Kære medborgere, medlemmer som ikke-medlemmer
Der afholdes Årsmøde for KHIF Fitness torsdag d. 19. februar kl. 19.30 i KHIF klubhuset ved siden af Fitness lokalerne på Koltvej 45.
Her skal vi høre om året, der er gået, gennemgå årsregnskabet og tale om, hvad der er af planer og spændende tiltag for fremtiden. Så kom og vær med til at skabe det Fitness, du drømmer om, og vær med til at forme retningen for det nye år.
Der er to fra bestyrelsen på valg, og de ønsker begge at genopstille. Der er derfor ingen risiko for at blive tvunget til at træde ind i bestyrelsen ;)
Alle er velkomne til Årsmødet, også selvom man ikke er medlem. Der vil blive serveret øl, vand og chokolade. Håber vi ses til en hyggelig aften.
Mvh. bestyrelsen for KHIF Fitness