26/04/2026
Jeg ser ofte den samme fejl blive begået igen og igen!
Kvinder +40 som tænker det er super fint med en kop kaffe eller ingenting til morgenmad.
Og hvis det endelig er bliver det en skive toastbrød eller en halv bolle.
En god sund og nærende morgenmad kan virkelig gøre en forskel for resten af dagen!
Dit blodsukker er stabilt fra start og du craver mindre.
På den måde undgår du også at ende med at overspise.
Hvad er en god morgenmad?
Det kunne f.eks. være skyr med frisk frugt og granola som topping.
På den måde får du det hele i ét måltid!
Du får dine proteiner, kulhydrater, fibre og sunde fedtstoffer , og på den måde er din krop glad når dagen starter😍
Hvis du gerne vil tabe dig, så synes jeg du seriøst skulle overveje at starte din dag med et lækkert morgenmåltid🙌🏻
Er du klar til at skabe forandring? Og smide fedt samtidig?
Let’s go😍🙌🏻💪🏻
God søndag😘