03/10/2023
Jeg spiser klart mere end de fleste. Men jeg vil også vove at påstå at jeg træner mere end de fleste.
Nogle vil nok ikke tro det, men følelsen af at spise rigtig god mad eller drikke rigtig god vin er den samme følelse jeg får af at være i rød zone og er ved at kradse af af smerter i kroppen og lungerne. 🔥
Kan måske godt være jeg ikke ser helt glad ud på første billede, taget 1 min efter en fuld MIKKO😂😂
Er du ikke enig?