16/04/2026
Så er båden søsat
..og snart klar til togter og ekspeditioner i danske vande og verdens have.
Stort tak til de kræfter der har gjort det muligt at vi nu opgraderer vores flotille med denne Maxi 34!
Tak til Ida, Jesper, Ebbe, Cornelius og David fra kredsen, der har inspiceret, forhandlet, søgt fonde, klaret økonomi, forsikret og klargjort det flotte skib.
Tak for de fornemme fondsbidrag til
Den A.P. Møllerske Støttefond
Frederiksbergfonden
DUF lokalforeningspuljen
Husk at der stadig er Navne konkurrence igang. Send dit bud til hvad vores nye skib skal hedde til [email protected]
Vi ser frem til nye eventyr på vandet!