13/06/2026
𝗜 𝗱𝗮𝗴 𝗵𝗮𝗿 𝗠𝘂𝗹𝘁𝗶𝗮𝘁𝗹𝗲𝘁𝗲𝗿𝗻𝗲 𝘃æ𝗿𝗲𝘁 𝘃æ𝗿𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝗢𝗽𝗲𝗻 𝗪𝗮𝘁𝗲𝗿 𝗘𝘀𝗯𝗷𝗲𝗿𝗴 🌊🏊♀️🏊♂️
Endnu engang har vi haft fornøjelsen af at samle en masse seje svømmere omkring Maritim Center 💪😄
Deltagerne kunne vælge mellem 1 og 4 omgange af 1,250 km, så der var udfordringer for både nye og erfarne open water-svømmere 🏊♂️🔥
Vejret viste sig desværre ikke fra sin bedste side 🌧️💨
Der var en del vind og lidt regn undervejs, hvilket gjorde svømningen ekstra udfordrende. Men trods forholdene var humøret højt, smilene store, og det virkede til, at alle havde en rigtig god dag 😄🙌
Vi vil gerne sige tusind tak til alle jer, der deltog og var med til at skabe en fantastisk stemning 💙
Det betyder meget for os, at så mange har lyst til at være med, og vi håber selvfølgelig at se jer alle igen næste år 🌊😊
Der skal også lyde en helt særlig tak til Kurt 🙏👏
Kurt er vores tidligere formand og har stået for at arrangere Open Water Esbjerg gennem mange år. Dette var desværre sidste gang, han stod i spidsen for arrangementet, da han er flyttet til København.
Vi er selvfølgelig kede af at miste ham som arrangør, men samtidig utrolig glade på hans vegne og ønsker ham alt det bedste fremover 💙
Tak for indsatsen, engagementet og de mange timer, du har lagt i arrangementet gennem årene 🙌🌟
𝗢𝗴 𝘀å 𝘀𝗸𝗮𝗹 𝗱𝗲𝗿 𝘀𝗲𝗹𝘃𝗳ø𝗹𝗴𝗲𝗹𝗶𝗴 𝗼𝗴𝘀å 𝗹𝘆𝗱𝗲 𝗲𝗻 𝗸æ𝗺𝗽𝗲 𝘁𝗮𝗸 🙏💙
En stor tak til Røde Kors Samaritterne ❤️🚑 for at være på standby hele dagen, hvis der skulle opstå situationer, hvor der var brug for hjælp. Det giver både deltagere og arrangører en ekstra tryghed 🙌
Der skal også lyde en kæmpe tak til Esbjerg Roklub 🚣♂️💙, som sejlede med rundt i deres kajakker og holdt øje med vores svømmere under hele arrangementet 🌊🏊♂️
Uden jer ville det ikke være muligt at gennemføre et arrangement som dette på en sikker og tryg måde 👏😊
Tusind tak for hjælpen og opbakningen 🙏🌟
Vi håber, at alle har fået præcis den oplevelse ud af dagen, som de kom efter. Det føler vi i hvert fald, at vi har 😄