20/03/2023
Sidste opslag herfra.
På generalforsamlingen blev det besluttet, at slå de to foreninger sammen, Silkeborg Jagtforening og Silkeborg og Omegns Jagtforening. Der vil blive sendt et blad, ud til alle. Og på flugtskydningsbanen vil der stadig, blive skudt både tirsdag og torsdag.
Betalingskortene som mange ligger inde med, vil nu både kunne bruges tirsdag og torsdag. Nu bruges kun det klubhus, som ligger til venstre, når man kører ind til banen.
Der startes op lørdag den 1. april kl. 10.00
Yderlige informationer kommer i det udsendte blad, på facebook under silkeborg og omegns jagtforening og i jæger