03/06/2026
Dybvad hallens bestyrelse og et par gode seniorspillere har fået taget den gamle overdækning ned og tog også halv væggen .
Nye tider og en dejlig åben og lys terrasse og godt lys i klubhus.
Tak til alle der hjalp, stærkt gået.
Mvh
Klaus