19/04/2026
Efter dagens affaldsindsamling kan vi konstatere, at det særligt er på indfaldsvejene der smides affald 👎🏼😢
Inden for byskiltene og på vandreruterne var der ikke meget affald 👍🏼😍
Affald er spor efter adfærd.
En område var præget af snusdåser og spritflasker. Et andet område var præget af dåser, flasker og flamingo. Et tredje område var præget at store stykker plast.
Et sted fandt vi 4 bærebare computere. De bliver afleveret på politistationen i morgen, men er der nogle der ved hvad “BALE” kan stå for? 💻👮🏼
Dagens “gevinster” blev samlet af en gruppe af børn, unge og voksne. Efter dagens gode gerning var der grillede pølser og ristede skumfiduser 🔥🤩
TAK til alle der i dag hjalp med oprydning og rengøring 💚
TAK til alle, der andre dage hjælper med at holde Døstrup by og omegn smuk 💚
HUSK at vi alle har et FÆLLES ANSVAR for at vedligeholde vores landsby⚒️🧼
Man er altid velkommen til at vaske beskidte skilte, samle affald op, sætte ting på plads, fjerne ukrudt eller hvad du ser der trænger 🏡🪚🔨