11/06/2026
Årets sidste kamp for 1. kvinder spilles lørdag den 13. juni kl. 14.00 på Kløvermarken.⭐️
Modstanderen er Esbjerg fB, og selvom kvinderne allerede i sidste kamp sikrede sig 1. pladsen i puljen, er der lagt op til en intens kamp.
Det seneste opgør mod Esbjerg fB blev mere spændende, end man måske havde forventet, og endte med en målrig 5-4-sejr til Sundby. Derfor er der god grund til at håbe på endnu en målfest – selvfølgelig til Sundbys fordel.⚽️
Følgende seniorhold spiller på lørdag:
Hjemmebane:
1. kvinder vs Esbjerg fB ( kl 14:00)
2. Herre vs Frem 2 ( kl 14:00)
3. Herre vs Fa 2000 10 ( kl 10:00)
Udebane:
1. Herre vs Frem Bk (14:00)
2. Kvinder vs Ølstykke FC (11:30)
4. Herre vs KFB 3 ( kl 12:00)
Forza Sundby 🔴⚪️
Billede taget af Fodbold Fotografen