05/01/2015
Jeg har modtaget utålmodige mails fra flere af jer, hvilket jeg godt forstår. Vi har arbejde med et helt nyt løbskoncept, som nu er ved at være på plads. Derfor, bær over med os - informationerne kommer nu i en lind strøm. Vi har ønsket at skabe det næste niveau af mtb-løb, som er sjovt, udfordrende, hårdt, kræver omtanke og som har den sædvanlig hmtbk kvalitet:
HMTBK (Holte MTB Klub) er på sporet med et nyt NORDIC MTB løb i 2015. Her er udfordringen, som du kan give til dine MTB-venner, kollegaer og andre, der er vilde med de skarpeste løbsspor i kongeriget.
HMTBK vil i 2015 samle det meste af det danske MTB-miljø til en ny udfordring. NORDIC2015 bliver et løb for 3-personers hold og solo ryttere. Hver rytter skal i alt køre fire omgange fordelt på tre mulige sløjfer. Rækkefølge mv. bestemmer holdet selv. Det giver muligheden for at lægge en strategi baseret på den enkeltes styrker. På sporet er der plads til både motionister og elite. Som noget helt nyt, afholder vi en børnekonkurrence – NORDIC KIDZ. NORDIC KIDZ kører på en fjerde sløjfe. Det sker alt sammen den
13. juni 2015 i Rude Skov.
Hørsholm Kongevej vil være spærret, hvilket giver os muligheden for at anvende nogle af Danmarks skarpeste ruter. Løbet er begrænset til at vare i 7 timer. Det bliver igen i år et brag af et MTB-løb på en af årets lyseste lørdage. Vi glæder os til at se jer. Tilmeldingen åbner den 15. Januar 2015, og skynd dig. Vi har begrænset deltagerantallet. Læs mere på hjemmesiden – www.nordic24.dk, som vi lige nu arbejder på at opdatere med løbsinformationer. Så i løbet af nogle dage, regner vi med, at I vil kunne læse mere på hjemmesiden.
Lorem ipsum dolor sit amet, ut admodum accumsan conclusionemque vim, quas rebum mea ut. Impedit dolores eu his. Vide volutpat imperdiet ad vim, ut sed paulo molestiae, mentitum invenire moderati