01/07/2022
Når der øjner sig en mulighed, så skal man gribe den!!
På besøg i en meget fyldt “øve-hal” i til , var to super friske gymnastikhold med på at tage deres opvarmning inden opvisning med høretelefoner på🤩🎧
Og feedback’en efter en session med tydelig musik og klar kontakt til alle gymnaster, var slående ens fra begge hold; gymnaster, som trænere…:
“Det er jo genialt!”
Det synes vi også det er (😉) og derfor er vi mere end klar på dialog med foreninger, gymnastikhold, dansehold, efter- og højskoler mv. der vil optimere oplevelsen med lyd til træning, til opvisninger og konkurrencer.
Tænk også…aldrig mere dårlig hal-akustik…😉🎧🥳💃🏼