07/05/2024
Kære alle fra nært og fjernt 🇩🇰🇱🇷🇮🇹
Det er med tårer i øjnene og tungt hjerte at denne besked bliver skrevet.
Vores kære ægtemand, far, svigerfar og bedstefar døde i går d. 06/05 kl 16:30 på Herlev Hospital efter længere tids sygdom.
Desværre blev han taget fra os alt for tidligt men han er kommet videre og har hverken smerter eller lider mere.
Vi som familien holder sammen og er der for hinanden.
Vi ved han har sat nogle kæmpe spor i manges hjerter og han vil blive savnet af mange.
Vi sender en en besked ud på FB når vi ved hvor og hvornår bisættelsen bliver, alle der har tid, lyst og overskud til at komme er mere end velkommen
Kys og Kram fra Pia og familien ❤️
Dear everyone from near and far
It is with tears in my eyes and a heavy heart that this message is written.
Our dear husband, father, father-in-law and grandfather died yesterday 06/05 at 16:30 at Herlev Hospital after a long illness.
Unfortunately, he was taken from us far too soon, but he has moved on and is neither in pain nor suffering anymore.
We as a family ser sticking together and are there for each other.
We know he has left a huge mark in the hearts of many and he will be dearly missed by many.
We will send out a message on FB when we know where and when the funeral will take place, anyone who wishes has the time, desire and energy to come is more than welcome
Kisses and Hugs from Pia and the family❤️
Cari tutti, vicini e lontani
È con le lacrime agli occhi e il cuore pesante che questo messaggio è stato scritto.
Il nostro caro marito, padre, suocero e nonno è morto ieri 05/06 alle 16:30 all'ospedale di Herlev dopo una lunga malattia.
Sfortunatamente, ci è stato portato via troppo presto, ma è andato avanti e non soffre più né soffre.
Noi come famiglia restiamo uniti e siamo lì l'uno per l'altro.
Sappiamo che ha lasciato un segno enorme nel cuore di molti e a molti mancherà.
Manderemo un messaggio su FB quando sapremo dove e quando si svolgerà il funerale, chiunque abbia tempo, voglia ed energia per ve**re è più che benvenuto
Baci e abbracci da Pia e dalla famiglia ❤️