30/09/2025
🌟 CrossGYM er kommet godt i gang, men skal du ikke med?🌟
Crossgym er en funktionel træningsform, der kombinerer styrke-, konditions- og bevægelighedstræning i en højintensiv og varieret træningsform.
Det handler om at forbedre din krops samlede fysiske formåen gennem øvelser, der efterligner funktionelle bevægelser fra hverdagen og sport.
CrossGym er holdtræning, men de enkelte øvelser udføres primært enkeltvis eller få gange 2 og 2.
🕕 Hvornår: I morgen (onsdage) kl. 18.15 - 19.00
📍 Hvor: Vendelbohallen
👫 For hvem: Både mænd og kvinder – alle er velkomne
🆓 Første gang er helt gratis – så kom og prøv det af!
Del gerne med en ven, du vil have med under armen!
Annette og Nikolaj