SIF Assentoft Løbeklub

SIF Assentoft Løbeklub Vi mødes 3 gange om ugen ved Assentoft hallen. Mødestedet er ved det store reklameskilt for løbeklubben. Mødetid: Mandag og onsdag kl. 17.30. Lørdag kl. 9.00.

Alle er velkommen til at kigge forbi. SIF Assentoft løbeklub og gåklubben “De flade futter” er en del af det aktive foreningsliv i byen. Vi er en rummelig klub, hvor der er plads til alle uanset alder, køn og tempo. I Assentoft løbeklub er det vigtigt, at den enkelte løber oplever glæde og trivsel både gennem løb og bevægelse, men også gennem fællesskabet. Fællesskab og trivsel blandt medlemmerne

er noget, vi vægter højt. Henover året deltager medlemmer fra SIF Assentoft løbeklub og medlemmer fra “De flade futter” i mange forskellige løb og arrangementer rundt om i landet. Løbene er på alle niveauer, og vi markerer og fejrer de individuelle resultater sammen. Mission:
I dagligdagen er det den ugentlige fælles træning, som binder klubben og fællesskabet sammen. Vores dygtige trænere har planlagt ruter, der tilgodeser alle medlemmer rundt i Assentoft eller den smukke natur rundt om byen, I den daglige træning følges vi gerne ad og hjælper hinanden. Ruterne planlægges, så der er mulighed for at forlænge og forkorte løbeturen, som man har lyst til. Jævnligt laves fælles “Fartlege” eller andre former for legende løbetræning, som alle uanset niveau kan deltage i. Både før og efter træning er der altid tid til snak på kryds og tværs mellem medlemmerne.

Super hyggelig lørdag formiddag i Vester Alling 😊 med 2 fine løberuter 🏃🏻‍♂️ og en rute til De Flade futter 👣 efterfulgt...
22/03/2026

Super hyggelig lørdag formiddag i Vester Alling 😊 med 2 fine løberuter 🏃🏻‍♂️ og en rute til De Flade futter 👣 efterfulgt af lækkert morgenbord ☕️og foredrag ved Dagmar fra 💙
Tak til Charlotte og Tom for et godt arrangement 👍

Uden vores sponsorer kommer vi ikke langt.Vi har næsten allerede glemt det.Men det er faktisk ikke mange uger siden, vi ...
10/03/2026

Uden vores sponsorer kommer vi ikke langt.

Vi har næsten allerede glemt det.
Men det er faktisk ikke mange uger siden, vi stod i det, der føltes som flere meter sne til Royal Run-fortræning.

Alligevel mødte I talstærkt op.
Sikke en dag det blev.

Tak til jer. 🙏

Og en stor tak til REMA 1000 Drastrup/Assentoft og Bilka, som bidrog til at gøre dagen til en rigtig god oplevelse for alle.

PS Løbeskole start 2026 er kun lige begyndt, så du kan stadig nå at være med.
Vi er endnu ikke løbet fra nogen... ;-)
Og du kan stadig nå at blive helt klar til Royal Run 👑

Assentoft Løbeklub får endnu en gang lidt omtale. Og denne gang i et medie, som vi ikke lige havde set komme.🥳Mon det be...
10/03/2026

Assentoft Løbeklub får endnu en gang lidt omtale.
Og denne gang i et medie, som vi ikke lige havde set komme.🥳

Mon det betyder, at formand Tom Gyldenløve Larson nu hører til blandt de kendte 🤔
Og mon det betyder, at der snart venter en tur på den røde løber eller måske bal hos de kongelige? 👑

Følg med. Vi følger udviklingen 😅

https://www.facebook.com/share/p/1aarkAikBQ/

Nu annoncerer Randers et nyt initiativ 👇

Super fint Træn med til Royal Run 💙arrangement hos Randers Freja motion ved Vasen i dag. Flot rute langs åen super forpl...
08/03/2026

Super fint Træn med til Royal Run 💙arrangement hos Randers Freja motion ved Vasen i dag. Flot rute langs åen super forplejning med vand og frugt 🍎🍌energibar og grill pølser 🌭opvarmning der gav smil på læberne til smukke toner fra Søndermarksskolens blæseorkester 🎼 husk der er nyt Træn med arrangement i Randers den 11. April 🏃🏻‍♂️

I mandags havde vi fornøjelsen af dette friske hold nyløbere til årets løbeskole . Nåede du det ikke i mandags, kan du s...
04/03/2026

I mandags havde vi fornøjelsen af dette friske hold nyløbere til årets løbeskole . Nåede du det ikke i mandags, kan du sagtens nå at være med 😀onsdagens program byder på 1 min. løb 2 gange i løbet af 30 min - så find skoene frem og kom og vær med i vores hyggelige løbeklub 🏃 Vi fejrer alle vores løbeture, når vi kommer i mål med en high five til alle og vi har aldrig mere travlt på ruten end at vi kan nå at nyde det smukke vejr 🌞

☀️ Vi starter kl. 17.30 i dagVejret ser godt ud.Det er lyst.Foråret er på vej.Hvis du har overvejet løbeskolen – så er d...
02/03/2026

☀️ Vi starter kl. 17.30 i dag

Vejret ser godt ud.
Det er lyst.
Foråret er på vej.

Hvis du har overvejet løbeskolen – så er det i dag.

Vi mødes ved indgangen til Assentoft Hallens cafeteria kl. 17.30.

Du behøver ikke være i form.
Vi starter roligt.
Der er mere gang end løb.

Det er gratis.
Det er uforpligtende.
Du kan bare møde op.

Kom alene.
Eller tag en med.

Vi står klar til at tage imod dig 🏃‍♂️🌿

🌅 Vi starter nuDet er lyst om aftenen.Solen har været fremme.Man kan mærke, at foråret er på vej.Det er sådan en periode...
01/03/2026

🌅 Vi starter nu

Det er lyst om aftenen.
Solen har været fremme.
Man kan mærke, at foråret er på vej.

Det er sådan en periode, hvor det faktisk føles rigtigt at komme i gang.

Vi starter løbeskole.

Du starter ikke alene.
Vi starter flere sammen.

Allerede efter få minutter begynder snakken.
Og den holder ved.
Det er dér, fællesskabet begynder.

Vi starter stille og roligt.
Der er mere gang end løb i begyndelsen.
Du skal ikke være i form.
Du skal bare have lyst til at møde op.

Efter 12 uger kan du løbe 5 km.
En halv time i streg. Uden pauser.

Klar til Royal Run –
eller bare klar til dig selv.

Det er uforpligtende.
Du kan komme alene.
Eller tage en med.

Det sværeste er at tage beslutningen.

Resten klarer vi sammen.

Vi står klar til at tage imod dig 🌿🏃‍♂️

Læs mere her:
Løbeskole start 2026

Vi kom for løb.Vi blev for det sociale.Det er faktisk det, mange af vores medlemmer siger.Ja – vi er en løbeklub.Ja – vi...
20/02/2026

Vi kom for løb.
Vi blev for det sociale.

Det er faktisk det, mange af vores medlemmer siger.

Ja – vi er en løbeklub.
Ja – vi træner frem mod 5 km, Royal Run og lokale løb.
Ja - enkelte tager skridtet videre og træner mod både hel- og halvmarathon (og mange af dem startede i sin tid på løbeskolen... ja, vi siger det bare 😄)

Men det, der gør forskellen, er alt det udenom.

Snakken før træning.
Grinet undervejs.
Snakken efter træning.
Formandens kage, som ofte kommer helt uventet
Det årlige vandretur til Helgenæs (som billedet her er fra).
Fællesskabet.
De sociale arrangementer. 🥳

Du behøver ikke være i form.
Du behøver ikke være hurtig. Men du må gerne være det...
Du skal bare have lyst til at være med.

2. marts starter vores gratis løbeskole.

Og du er også velkommen, hvis du allerede løber – og bare savner nogen at gøre det sammen med.

Det starter med løb.
Men det ender ofte med meget mere.

👉 Læs mere her:
https://fb.me/e/4amkwBXC9

NU ER DET DIN TURDu har kørt børnene til sport i årevis.Stået på sidelinjen. Ventet i hallen.2. marts er det din tur.Vi ...
19/02/2026

NU ER DET DIN TUR

Du har kørt børnene til sport i årevis.
Stået på sidelinjen. Ventet i hallen.

2. marts er det din tur.

Vi starter løbeskole – og i år er den GRATIS pga Royal Run i Randers 👑
Alle skal da have muligheden for at være klar til at løbe med Kongen 👑

Du får:
12 uger.
Fast program.
Erfaren træner.

Kan du gå, kan du starte.

Læs mere i begivenheden 👇
https://fb.me/e/4amkwBXC9

Og del med en, du synes, der skal med 😊

Adresse

Stadionvej 41
Assentoft
8960

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når SIF Assentoft Løbeklub sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til SIF Assentoft Løbeklub:

Del