Maryam Janssen

Maryam Janssen Kontaktinformationen, Karte und Wegbeschreibungen, Kontaktformulare, Öffnungszeiten, Dienstleistungen, Bewertungen, Fotos, Videos und Ankündigungen von Maryam Janssen, TrainerIn, Klever Str. 115, Cleve.

𝐕𝐥𝐢𝐞𝐫𝐡𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐠𝐚𝐚𝐭 𝐨𝐩 𝐬𝐭𝐚𝐩! 😄We zijn ingepakt en gaan een oude bekende & ex-bewoner opzoeken in België. We gaan op ...
05/05/2025

𝐕𝐥𝐢𝐞𝐫𝐡𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐲 𝐠𝐚𝐚𝐭 𝐨𝐩 𝐬𝐭𝐚𝐩! 😄

We zijn ingepakt en gaan een oude bekende & ex-bewoner opzoeken in België. We gaan op bezoek bij en zijn vriendin .

Twee nachtjes vertoeven op het prachtige . Verbinden en genieten met elkaar. Leuk ook om even op een andere plek te zijn dan op het fijne Vlierhof.

Ik kijk er naar uit. ❤️

Tot zoo. ☀️

Er is weer een volgende stap gezet in het creëren van de nieuwe pizza oven  Wat wordt hij mooi. De eerste buitenlaag van...
01/05/2025

Er is weer een volgende stap gezet in het creëren van de nieuwe pizza oven

Wat wordt hij mooi. De eerste buitenlaag van de oven is gister gemaakt. Volgende week volgt de tweede en laatste laag. En dan zijn we bijna zover om hem in gebruik te nemen. 😍

Wat zullen we gaan genieten van al die heerlijke pizza’s en broden. 🍕 🥖

Zo leuk om nieuwe creaties op de Vlierhof te zien verschijnen. Een verrijking voor de plek en alle mensen die komen. Dankbaar voel ik mij dat ik op deze plek mag leven en mijn bijdrage mag leveren. ❤️

𝐃𝐞 𝐊𝐈𝐕𝐀 𝐝𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐢𝐫𝐞 𝐞𝐧 𝐭𝐰𝐞𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐫𝐬 𝐤𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐕𝐥𝐢𝐞𝐫𝐡𝐨𝐟 𝐨𝐩 𝟏𝟕 𝐦𝐞𝐢We mogen de KIVA documentaire vertonen en er zulle...
27/04/2025

𝐃𝐞 𝐊𝐈𝐕𝐀 𝐝𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐢𝐫𝐞 𝐞𝐧 𝐭𝐰𝐞𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐞𝐤𝐞𝐫𝐬 𝐤𝐨𝐦𝐞𝐧 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐕𝐥𝐢𝐞𝐫𝐡𝐨𝐟 𝐨𝐩 𝟏𝟕 𝐦𝐞𝐢

We mogen de KIVA documentaire vertonen en er zullen 2 sprekers komen.
Deze documentaire legt de essentie van de unieke en eeuwenoude KIVA-ceremonie vast, waar elders van inheemse volkeren uit de hele wereld samenkomen voor vrede, gelijkheid en herverbinding met de aarde én elkaar! De oorspronkelijke volkeren zijn het contact met de natuur nooit verloren, realiseren zich dat we natuur zíjn en kunnen ons inspireren om een meer verbonden en duurzame manier van leven te creëren.

De sprekers zullen meer delen over hoe het is om inheems te zijn in Nederland en hoe we ons weer opnieuw met de elementen kunnen verbinden en daarmee onze verbinding met de natuur te versterken 💚

Link in bio en via: https://hipsy.nl/event/119494-kiva-the-call-of-the-wisdomkeepers-dialoogmuziek

Heel graag tot dan!
💫🦋🪶🌅

 is een prachtige locatie waar je ruimtes kan huren voor workshopdagen, opleidingsdagen, teammeetings, heisessies enzo. ...
10/03/2025

is een prachtige locatie waar je ruimtes kan huren voor workshopdagen, opleidingsdagen, teammeetings, heisessies enzo. En dit terwijl je op een prachtige plek bent, dichtbij de natuur en de rust.

Ik heb het geluk dat ik voor Kiemkrqcht 64 mag werken als gastvrouw. Vandaag weer een heerlijke dag gehad. Ruimtes in orde maken, gasten verwelkomen, poetsen en opruimen en de lunch serveren. Heel fijn om een bijdragen te mogen leveren dat de gasten een mooie dag hebben.

Vandaag was een opstellingendag van De Fontijn. Mooi werk, wat ook helemaal past bij de locatie. Donderdag mag ik weer. En dan is er oa een groep van het ziekenhuis er. Leuk dat er iedere keer weer een andere groep en type bedrijven er zijn.

Ik kijk uit naar donderdag. Zo fijn dat het lekker stroomt en dankbaar voor deze fijne samenwerking.

Liefs ❤️
Maryam

Vanmorgen hadden we een team meeting op  waar we ingevoeld hebben op de energie van het Vlierhof seizoen 2025 en hoe we ...
27/02/2025

Vanmorgen hadden we een team meeting op waar we ingevoeld hebben op de energie van het Vlierhof seizoen 2025 en hoe we ervoor kunnen zorgen dat we dit seizoen met elkaar dragen.

Het was een waardevol samen komen. Er kwamen veel woorden voorbij die we voelen als we contact maken met het nieuwe seizoen. Wat is voor ons belangrijk om het een seizoen te laten zijn zodat die goed voelt voor ons. Waarbij de kern van waaruit we bewegen altijd is de missie en visie waar De Vlierhof voor staat.

Het was fijn om te verbinden hiermee en daarnaast ook te kijken naar wat er nog nodig is om een stevig fundament te hebben voor dit seizoen.

Draagkracht en basis verantwoordelijkheden zijn onderwerpen die we besproken hebben bijvoorbeeld. Zeggen we werkelijk ja tegen wat we hier op de Vlierhof doen. Zolang we verbonden blijven met de missie en visie, het grotere geheel dan zal de rest meer moeiteloos stromen.

Fijn om vanuit openheid en eerlijkheid te delen met elkaar. En ja hier groeien we iedere dag nog in. Het blijft toch ook nog ontdekken met elkaar in wat werkt. 😊

Het bord hangt nu in onze woonkamer, zodat we ons mogen blijven verbinden met deze energie. Laat het maar stromen.

Gaan we jouw ook zien dit seizoen op De Vlierhof? Zoveel mogelijkheden die er zijn om eens een kijkje te nemen. Denk aan hosten of deelnemen retraites, ED, festival&gatherings, kamperen op onze natuurcamping of aansluiten als vrijwilliger.

Zo leuk!!

Wie weet tot op De Vlierhof.
Liefs Maryam ☀️❤️🥳

Ik ben goed genoegJij bent goed genoegWij zijn goed genoegWe leven in een maatschappij waar het gevoel van hard werken t...
04/02/2025

Ik ben goed genoeg
Jij bent goed genoeg
Wij zijn goed genoeg

We leven in een maatschappij waar het gevoel van hard werken terugkomt. Goed ons best doen, presteren. Erkenning ‘nodig’ hebben. Gezien willen worden. Dit vanuit een gevoel niet goed genoeg te zijn. Het niet waard zijn. Nu zijn dingen als hard werken en goed ons best in de basis niet slecht.

Er hangen alleen veelal diepgewortelde thema’s aan vast. Overtuigingen en trauma’s.

Vanmorgen hadden we een sharing met de community op waar het thema niet goed genoeg zijn naar voren kwam. Voor mijzelf mocht ik hierin ook weer een diepere laag voelen. Iets loslaten, wat ik op een bepaalde laag uitdagend vind. Voelt alsof ik de ander afwijs en ik voel mij er schuldig over.

Dit zegt natuurlijk niets over de ander of de situatie. Dit zegt alles over mij. Welk deel in mij voelt zich niet gezien/afgewezen? Niet goed genoeg en schuldig? Als iets weg valt, wat ben ik dan waard?

Het kleine meisje in mij dat zo ‘hard’ haar best doet om van waarde te zijn. Alsof ze daar voor moet werken. Terwijl ik dit schrijf voel ik ook dat ik het goed wil doen. Alsof dat wat ik deel ook goed genoeg moet zijn. In plaats van dat ik mag voelen dat ik het waard ben zonder de omstandigheden en mijn acties. Plezier mag hebben in dat wat ik bij te dragen heb. Vanuit ontspanning, En die kan ik gelukkig ook voelen als ik door de laagjes van afwijzing en schuld heen beweeg. Het is niet zo zwart - wit. Gelukkig al heel wat doorvoeld hierin de afgelopen jaren.

De lagen mogen getransmuteerd worden. Dankbaar dat ik weer een deel van mijzelf heb mogen ontmoeten. Ik ben benieuwd welke energie vrij mag komen en stromen in mij.

Ik had er ook een kaartje bij gekozen ‘levenslust’. Past heerlijk in dit thema. Laat de levenslust maar stromen in mij.

Wat een cadeautje afgelopen zaterdag. 😊 Ik was een dag helemaal alleen thuis op  . Alle andere bewoners waren uitgevloge...
27/01/2025

Wat een cadeautje afgelopen zaterdag. 😊 Ik was een dag helemaal alleen thuis op . Alle andere bewoners waren uitgevlogen, even geen vrijwilligers en gasten. Oww wat was dat fijn.

Een ervaring die maar zo af en toe voorkomt.
Ik heb er ten volste van genoten. Genieten van de stilte, de rustige en zachte energie. De vogels, de kippen, katten & de liefdevolle zon. Heerlijk alleen in mijn eigen energie.

Neemt niet weg dat ik het samenleven in een community heel fijn vind. Een rijkdom. Ik ga namelijk goed op beweging om mij heen, dat inspireert. Maar de momentjes voor mijzelf zijn ook heel belangrijk. Even opladen.

Ik ben mij in mijn eigen human design aan het verdiepen. Ik vond het een methode die wat minder met mij resoneerde. Voelde heel complex, maar nu zit ik er vol in. En daarin lees ik ook terug, wat niet nieuw is, dat alleen tijd om op te laden een belangrijke voor mij is.

Heerlijk dus dit afgelopen weekend. Vandaag druppelde vele bewoners weer binnen. Dat is dan ook weer extra fijn. Geeft inspiratie en energie op een andere manier. Altijd maar alleen is dan ook maar weer saai. 😇😅

Liefs ❤️
Maryam

De komende vijf dagen mag ik mij onder dompelen in de  wintergathering. Fijn om met een mooie groep mensen te verbinden....
29/12/2024

De komende vijf dagen mag ik mij onder dompelen in de wintergathering.

Fijn om met een mooie groep mensen te verbinden. Mooie workshops te begeleiden, lekker eten. Te zijn. Terugkijken naar het oude jaar en ook vooruit kijken naar het nieuwe jaar. Ik kijk er naar uit. We gaan er iets moois van maken.

Fijne dagen.
Liefs ❤️
Maryam

Gister had ik weer een geweldig kerstdiner op De Vlierhof. Samen met de Vlierhof community heb ik een heerlijke dag geha...
24/12/2024

Gister had ik weer een geweldig kerstdiner op De Vlierhof. Samen met de Vlierhof community heb ik een heerlijke dag gehad.

In de middag al fijne gerechten maken. Gezellige chaos in de keuken. 🤣 Ieder bracht iets in. Zo’n fijne en heerlijke co-creatie.

Het eten wat goddelijk. Zoveel liefde die erin gestopt is. Daarna lekker ontspannen verder verbinden en zingen.

Ik voel mij dankbaar en happy.

Vanmiddag en morgen op stap. Kerst met de familie. En tweede kerstdag weer lekker op Vlierhof. Iets met hapjes en kerstfilms. Lekker ontspannen.

Fijne feestdagen lieve mensen.
❤️🎄

Het was zo leuk om gister de kijkmiddag te hosten op . Het was een geslaagde kijkmiddag (dit nav onze oproep voor nieuwe...
12/12/2024

Het was zo leuk om gister de kijkmiddag te hosten op . Het was een geslaagde kijkmiddag (dit nav onze oproep voor nieuwe bewoners).

12 mensen voelde de roep om te onderzoeken of het wonen op De Vlierhof de stap is die ze willen maken. Zoveel interesse, en dit naast de vele mailtjes die we ook ontvangen hebben. Zo mooi dat mensen interesse tonen.

Tijdens de kijkmiddag hebben we gedeeld over de geschiedenis, hoe we nu leven en werken met elkaar. Als ook als bewoners hoe wij naar de Vlierhof zijn gekomen, wat ons verbind met de plek en wat we hier mogen brengen & ontvangen.

Gezellig vanuit onze woonkamer waren we samen. Daarna een rondleiding over het terrein; gedeeltelijk in stilte. Om af te ronden rond het kampvuur.

Super leuk om mensen een inkijkje te geven in de Vlierhof. Het was natuurlijk maar kort, maar het geeft een eerste gevoel. Want het gevoel is zo belangrijk. We hebben van alles gedeeld maar nodigde de mensen ook uit om te verbinden met hun hart. Om vanuit daar te verbinden met wat klopt.

We zijn benieuwd welke zaadjes er zijn geplant. Of het nu de weg is om op de Vlierhof te wonen, een keer als vrijwilliger te komen, deelname aan een workshop/retraite of misschien wel een hele andere weg buiten de Vlierhof. Allemaal oké.

We gaan het zien hoe het zich mag ontwikkelen. Het was in ieder geval een hele leuke middag. Ik heb genoten.

𝐄𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐚𝐯𝐨𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞𝐧Terwijl oktober niet mijn beste maand was. Naja in ieder geval een maand waarin ik veel do...
19/11/2024

𝐄𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐚𝐯𝐨𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞𝐧

Terwijl oktober niet mijn beste maand was. Naja in ieder geval een maand waarin ik veel door een zwarte bril bekeek. Ik mocht even door een laagje pijn en zwaarte zakken. Om vanuit daar ook het vertrouwen te voelen in mijn leven.

Het had iets te maken met eigenwaarde. Ik realiseerde mij dat ik ook goed voor mijzelf mag zorgen in alles wat ik geef. Dat er meer te ontdekken valt. Ja Vlierhof is tof. Een fijne plek waar ik van geniet, mooie mensen, zoveel te doen en te leren. Alleen het is voor mij niet genoeg.

Nu voelt het anders. Gister ben ik aangekomen in België op . Ik mag ondersteunen in de keuken waar we heerlijke maaltijden gaan maken voor de mannengroep van voor zijn training Reclaim your Kingdom. Vanmorgen liep ik langs het meer en realiseerde ik mij hoeveel meer schoonheid er in de wereld is die ik nog niet ken en die ik graag wil zien en ontdekken. Het voelt zo fijn om hier te mogen zijn op uitnodiging en de prachtige plek te zien waar Ralph & Marlou beheerders zijn.

Dit is niet het enige nieuwe avontuur waar ik deze maand ben ingestapt. Begin deze maand mocht ik meelopen met Peter van .nl waar we onze samenwerking aan het ontdekken zijn. Een bijdragen als host, sociale media, massages geven, ademsessies. Zoveel mogelijkheden. Concreet heb ik al de eerste sociale media post geplaats en er volgen er nog meer de komende periode. Ook zit het in de pijplijn om host te zijn en massages te geven tijdens de retraites weekenden. We zitten hierin nog in de inventarisatie fase.

En last but not least ben ik de samenwerking met aan het onderzoeken. Hij heeft een prachtig platform opgezet www.ikzoekcoaching.com. Een platform waar coaches en coachees met elkaar in verbinding worden gebracht. Mijn rol: het platform ‘analyseren’ in wat mag er nog aandacht krijgen. Coaches benaderen, blogs en nieuwsbrieven opstellen en wellicht iets met social media.

Dankbaar voor dit avontuur. Ik ga zien hoe het zich mag gaan ontvouwen. Nu ga ik genieten van mijn tijd hier in België op deze prachtige plek.

Liefs ❤️
Maryam

Gister hadden we weer een prachtige strategie sessie met het team van Vlierhof Community. De derde van het jaar. Het voe...
23/10/2024

Gister hadden we weer een prachtige strategie sessie met het team van Vlierhof Community. De derde van het jaar.

Het voelde als verbindende sessie met een zachte energie. Ook waren we open en eerlijk naar elkaar als iets niet kloppend voelde. We zijn hier zo in gegroeid met elkaar.

Tijdens deze sessie hebben we onze pijlers, zoals groepen, camping, tuin, marketing, onderhoud, vrijwilligers en community onder de loep genomen. Kloppen ze nog steeds voor ons of hebben we andere pijlers. Hiervoor verbinden we ons met de plek. Met De Vlierhof. Wat heeft zij nodig? Voor ons gevoel zitten we op de kloppende koers. Dat voelt fijn.

Bij iedere pijler hebben we doelen geformuleerd die we straks gaan verdelen in korte en lange termijn doelen.

Er zijn een aantal waardevolle vraagstukken besproken.

Vlierhof heeft een community gedeelde. Het samen leven. Alles omtrent het samen wonen, vrijwilligers en de plek delen als inspiratie plek. Daarnaast heeft De Vlierhof een business kant, zoals de camping en de groepen. En hoe kunnen we bewegen tussen deze twee gebieden. Mag het in elkaar overvloeien of willen we het meer scheiden?

Dragen we allemaal een eigen verantwoordelijkheid, meer de eilandjes benadering of gaan meer en meer ook elkaar ondersteunen in de uitvoering van de gebieden? Door ook op andere gebieden mee te helpen ontstaat er meer betrokkenheid en bewustwording in de dingen die we doen en hoe we er mee omgaan.

Ook op financieel vlak zijn er ideeën. We hebben de verantwoordelijkheid om De Vlierhof financieel gezond te houden. En daarnaast wat kunnen we als bewoners doen op ondernemerschap vlak om ook zelf financieel gezond te blijven.

Leuke topics om met elkaar over te sparren. We zijn aardig op weg en dinsdag gaan we nog even doorpakken om alle pijlers rond te maken en uit te zetten in de tijd.

Vervolgens benoemen we wie welke verantwoordelijkheid op zich pakt. Wie wil er wat anders, wie wil taken loslaten en wie heeft ruimte. We weten ook dat er gaten zitten en dat we ruimte hebben voor nieuwe bewoners. Daar gaan we ook een oproep voor doen op korte termijn.

Conclusie: we zijn lekker op weg en ik ben benieuwd naar hoe de toekomst zich gaat manifesteren.

Het was een vruchtbare sessie waarin we de inhoud in zijn gegaan. Afgewisseld met een dans en een lach om de energie lekker te laten stromen.

Het voelde fijn om deze sessie te begeleiden en dit ook samen te doen. Ieder die zijn of haar eigen kwaliteiten inbrengt en vanuit co-creatie iets heel moois neer te zetten. Dankbaar.

Wordt vervolgt….

Adresse

Klever Str. 115
Cleve
47533

Öffnungszeiten

Montag 09:00 - 17:00
Dienstag 09:00 - 17:00
Mittwoch 09:00 - 17:00
Donnerstag 09:00 - 17:00
Freitag 09:00 - 17:00

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Maryam Janssen erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Service Kontaktieren

Nachricht an Maryam Janssen senden:

Teilen

Kategorie