17/06/2018
Na gister zit het seizoen er dan echt op.
We hebben het met spelers, staf en ouders gezellig afgesloten met een BBQ en een paar drankjes!
Deze pagina stopt, maar zal blijven bestaan om nog tijden te kunnen nagenieten van de mooie seizoenen O15-1 voor het team én trainer.
Na een paar jaar te hebben genoten van deze top spelers/ouders groep is het lastig om zo iets moois achter je te laten, maar voor iedereen liggen er weer mooie uitdagingen in het verschiet!
Nogmaals: DANK 🙏🏻👏