20/04/2026
Χθες παίξαμε το τελευταίο ματς της σεζόν και λέμε καλό καλοκαίρι! Ανώτεροι καθόλη την διάρκεια του παιχνιδιού οι προκρίθηκαν στην φάση των 16 όπου του ευχόμαστε καλή επιτυχία!!!
Υ. Γ Τα λέμε ( μάλλον) του χρόνου πάλι αφού δεν θα πάρουμε μέρος στο καλοκαιρινό πρωτάθλημα του