Carbage Run - Team It's Not A Bug, It's A Feature

Carbage Run - Team It's Not A Bug, It's A Feature Carbage Run:
Bil - Peugot TS6 3,0l V6
Team:
Martin Laursen
Mike Johansen
Lars Roed Jakobsen

Lidt glad bliver man da, når ens Carbage Runner 2018 er blevet foreviget på Google!https://earth.google.com/web/@55.7496...
12/07/2019

Lidt glad bliver man da, når ens Carbage Runner 2018 er blevet foreviget på Google!
https://earth.google.com/web/@55.74968304,12.51763078,25.059688a,29.43276987d,35y,-2.56425767h,35.16389734t,-0r

Så den gamle Peugeot nåede hele vejen til DK i går. Efter små 5624 små kilometer. Vi fandt lidt blandet på vejen hjem, e...
05/08/2018

Så den gamle Peugeot nåede hele vejen til DK i går. Efter små 5624 små kilometer.

Vi fandt lidt blandet på vejen hjem, et hus vi ikke rigtig kunne finde ud af hvad der var galt med, en cheeseburger spisende Lamborghini ejer...

Ja massere sjove ting.
Alt i alt havde vi en rigtig god tur, med begrænsede bil problemet og massere af oplevelser.
Tak til alle dem der har fulgt os på dette lille eventyr.

Efter en fantastisk tur i Andorra er vi nu på vej videre. Desværre er der dog en ændring i vores Roadbook, så overnatnin...
03/08/2018

Efter en fantastisk tur i Andorra er vi nu på vej videre. Desværre er der dog en ændring i vores Roadbook, så overnatningen er i Andorra igen.

Campen ligger, ja pænt højt oppe, hvilket betyder en fantastisk udsigt, men ganske køligt.

Da vi ikke kan overnatte i Spanien, så kunne tyskerne heller ikke, hvilket betød at både det skandinaviske og det tyske Carbage Run var samlet i går. Temmelig mange biler, og fedt at se de tyske kreationer.

Dagen i dag startede godt med en god morgenmad. Efter vi altså fandt en i caféen der kunne engelsk 😆Så æg og bacon, og s...
02/08/2018

Dagen i dag startede godt med en god morgenmad. Efter vi altså fandt en i caféen der kunne engelsk 😆
Så æg og bacon, og så videre til stranden.

Ja og så tog turen lige en vending, den kære Peugeot sagde en meget mistænkelig lyd når men kørte.
Ind til siden og se hvad det var, men desværre lykkedes der ikke at identificere det.
Nå, videre til værksted, hun er jo trods alt i hjemlandet, så mon ikke de kendte til det. Det eneste vi fik ud af det, var nogle smil fra mekanikerne de to forskellige steder, og en besked om at de kunne tage den ikke onsdag...

Så os ud og kigge på bilen igen, og så fandt vi det. Det er vores krængningsstabilisator der formentlig har smidt en bøsning. Nå vi lister os i camp, og ser yderligere på det.

Men selvfølgelig ikke uden et stop i Mirepoix til et fantastisk måltid og underholdning.

Dette bliver så den sidste update, inden vi kører ind i Andorra, i hører fra os i morgen.
Team - EcoBalls - Carbagerun Team California 485 SSK - Carbagerun

God aftensmad i går, og så godt selskab bagefter i Frankrig. Dagen i dag går til Andorra, så updates bliver begrænset me...
02/08/2018

God aftensmad i går, og så godt selskab bagefter i Frankrig.
Dagen i dag går til Andorra, så updates bliver begrænset mens vi er der, da vi ikke har fri data der.

Så kom bilen hjem til Frankrig igen!🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
31/07/2018

Så kom bilen hjem til Frankrig igen!
🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷

Nå, nu vi har fikset køleren, så skal det jo te**es om det virker. Metoden køre 1326 meter op i et bjerg 😆Nu bydes der l...
31/07/2018

Nå, nu vi har fikset køleren, så skal det jo te**es om det virker.
Metoden køre 1326 meter op i et bjerg 😆
Nu bydes der lige en kold cola, inden det går ned igen og der te**es bremser 😆

Så i går havde vi vores første rigtige Carbage Runner problem. Bilen skrev pludselig stop, og ved kontrol af kølervæske ...
31/07/2018

Så i går havde vi vores første rigtige Carbage Runner problem. Bilen skrev pludselig stop, og ved kontrol af kølervæske temperatur var vi på den lette temperatur af 125°C. Fuld blæs på varmen (dejligt når der er 40°C udenfor), og ind ved fleste sted og kontrollere blæsere.
Intet virker. Ind på camp, splitte fronten ad, kontrol af alt fra ledninger til sikringer til relæer. Alt virker.
Test af blæsere med 12V direkte på blæseren, intet virker! Konklusion 2 styk døde blæsere...
Nå, så på med to universal blæsere som vi var super heldige at nogen andre runnere havde med.
Samtidig røg aircondition kondenseren så vi får lidt ekstra luft igennem.
Så vi er kørende igen!

Dag 1 i løbet byder på dejlig meget varme, som nok forsætter hele turen.Men vi har godt selskab af Team Ecoballs og team...
30/07/2018

Dag 1 i løbet byder på dejlig meget varme, som nok forsætter hele turen.
Men vi har godt selskab af Team Ecoballs og team California.
Bilen går længere på literen end forventet 😆
Og vi har i vores lille kortege kun haft et nedbrud so far.

Så dagen har bragt en masse biler! Men også Western og godt selskab.
29/07/2018

Så dagen har bragt en masse biler! Men også Western og godt selskab.

Adresse

Bergstrasse
Solothurn

Webseite

Benachrichtigungen

Lassen Sie sich von uns eine E-Mail senden und seien Sie der erste der Neuigkeiten und Aktionen von Carbage Run - Team It's Not A Bug, It's A Feature erfährt. Ihre E-Mail-Adresse wird nicht für andere Zwecke verwendet und Sie können sich jederzeit abmelden.

Teilen