10/06/2019
Yağmurlu bir günde görmüştüm seni,
Üstünde çubuklu formalar vardı....
🖤⚪🖤⚪🦅
Tezahüratımıza tam uygun bir ortamda başladı Geleneksel İsviçre BEŞİKTAŞ’lılar günümüz.. hemen hemen tüm gün yağmur yağmasına rağmen, Pikniğimize gelen BEŞİKTAŞ sevdalıları hiç pişman olmadılar.
Şampiyon olmuş gibi müthiş eğlendik, yıllar sonrası ailesine kavuşmuş gibi dostlarımızla hasret giderdik. Biz çok büyük, renklerimiz gibi asil bir Aileyiz... İsviçre Kartalları’yız!
Biz yeni sezona, deplasmanlara hazırız, BEŞİKTAŞ’ımıza kavuşmak için iki sene cezanın ardından yanıp kavruluyoruz.
Aynı bu heyecanla günler öncesinden yine hazırlıklar başladı, bugün için müthiş lokasyon ayarlandı, süslendi püslendi, DJ ayarlandı, Buble Soccer kiralandı, yemek içecek onlarca kilo 🥩, Alışverişler telefonda,işyerinde, özelde yüz yüze, sosyal medya da verilen sözlere göre yapıldı.!.!
Basel’dan BJK kemik kadro Cuma akşamından ön hazırlıklardan, Pazar günü hepsi görevinin başında olmasından, şimdi Pazartesi akşamına kadar toplama temizlemesiyle hep orada oldular. Hakkınızı helal edin çok koşturdunuz gelen herkesi mükemmel ağırladınız. Tek tek isimleri yazmıyorum birini unuturum ayıp olur, mekanımızı kendi çabalarıyla ayakta tutan bu arkadaşlar Pazar günümüzü gecemizi de ayakta tuttular, çok güzel oldu 👏🏼👏🏼👏🏼🦅 maalesef hava şartları veya başka nedenlerden dolayı gelmeyenlere çok üzülürken, Gelenler yağan yağmura rağmen, kapalı çadırımızda, futbol sahasında, dans pistinde tezahüratlarla, şarkılarla, türkülerle, halaylarla çok eğlendiler, çok eğlendik.
Gecemize sürpriz yapıp bizleri yanlız bırakmayan İsviçre de yaşayan Türklerin TV kanalı “Vizyon TV” ye tekrar teşekkürlerimizi sunarız. Uzun uzun çekim yaptılar, bizimle üçlü çektiler bizimle omuz omuza yaptılar tekrar Serhat Köroğlu nezdine teşekkür ederiz.
İsviçre semaları yine SİYAH BeYAZ yankınlandı, gurbette olmamıza rağmen bir günlüğüne dahi olsa kendimizi semt yolunda, Vodafone Arena’da, köyiçinde hissetik. Bu güzelliklerin yaşanmasında Emeği geçen herkese ve bizi İsviçre BEŞİKTAŞ Derneğini yanlız bırakmayan tüm BJK sevdalılarına tekrar çok teşekkürler.
Ligler başlasa da tekrar hem BEŞİKTAŞ ımıza hem dostlarımıza kavuşsak! 🦅🦅🦅
Seneye inşallah İsviçre BEŞİKTAŞ’lılar günümüzü şampiyonlukla birlikte kutlarız!
Seneye tekrar Geleneksel buluşmamıza kadar maçlarda deplasmanda görülmek üzere İsviçre Kartalları...🦅🦅🦅
Ölümle yaşamı ayıran çizgi,
SiYAH’la BEYAZ’ı ayıramaz ki...