Tractorpullingteam The bison

Tractorpullingteam The bison Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Tractorpullingteam The bison, Sportclub, Zoutleeuw.

Wij zijn tractorpulling team the bison en hebben 3trekkers op de baan Simon Louwet fiat 1000 3.5ton sport ITPV, Donaat Croes international 1455xl 6.5ton, Filip Kersten volvo-BM 650 3.5ton sport ITPV

17/06/2012

inter 1455xl in zoutleeuw

03/06/2011

http://thebisonteam.web-log.nl/blog/

Redliner (volvo650) deed het zeer goed. Hij wist veel 6 cilinders te kloppen in de supersport 3.5T. Hij begon met een full pull en kwam daarna op 84 meter tot stilstand. Goed voor een 3de plaats.The bison deed het ook mooi. Hij wist als eerste te eindigen in de 4.5T supersport en klopte daarmee twee

15/11/2010

laatste run van de red madness. Volgend seizoen komt er iets anders op de baan tevoorschijn ;-)

08/09/2010

Redliner wordt voorzien van nieuw koelsysteem. Ten huize Croes wordt er overwogen om te verkopen, gaat er volgend seizoen wat anders te voorschijn komen? raadsel.. Zondag aanstaande worden we verwacht in Jedoigne

10/08/2010

ja ja , zondag komt redliner voor het eerst in actie in zevendonk.
Allemaal komen kijken is dus de boodschap !

28/06/2010
28/06/2010

Jaja, de redliner heeft zitten kuchen , maar niet lang..

22/06/2010

dikke full pull van the bison

22/06/2010

Red Madness wou afgelopen zodnag eerst geen turbodruk maken , hebben we besloten om nog een run te proberen en toen liep alles gelijk we graag wouden. The bison leek heel goed te gaan 2de run ging het goed eens op turbodruk kregen we schade en was het niet meer mogelijk nog een run te rijden jammer..

20/06/2010

ja hoor, tis weer zo ver. Allemaal richting zoutleeuw vandaag ! The bison en red madness staan weer paraat om een mooie show te geven

19/06/2010

Nog even een update, de Redliner zal niet van start gaan op de leembaan in zoutleeuw jammer..
Maar The bison en Red Madness zullen er wel aanwezig zijn en nog eens een keertje laten zien wat ze in hun hebben.. Dus whoppa maar gaas & ambriage!

Adres

Zoutleeuw

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Tractorpullingteam The bison nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen