New Cyclo-Sport

New Cyclo-Sport Verkoop en herstelling van fietsen, onderdelen, hometrainers en elektrische fietsen.

Vente et réparation de bicyclettes et accessoires, vélos d'appartement et bicyclettes électriques.

18/12/2023

Met groot verdriet melden wij vreselijk nieuws: fietsenmaker Guy is overleden na een lange strijd tegen kanker. Hij was amper 64 jaar.

05/10/2023

Wij zijn nog steeds aan het uitverkopen. Fietsen zijn er helaas niet meer. Onderdelen gaan nu de deur uit aan halve prijs: -50% op kettingen, sloten, tandwielen, remblokken, kmtellers, kabels, .... kortom alles wat je kan gebruiken als (reserve) onderdelen voor je fiets. Laat deze buitenkans niet aan jou voorbijgaan!
Delen aub.

02/09/2023

Prachtige vitrinekast met een collectie historische fietsen, natuurgetrouw uiterst precies gemaakt op schaal 1/15. Met beschrijving en geschiedenis in

24/08/2023

Om misverstanden en onnodig bellen of langskomen te vermijden: er zijn GEEN elektrische fietsen meer beschikbaar, GEEN koers- of gravelfietsen meer beschikbaar. WEL nog enkele plooifietsjes 16", een 10-tal mountainbikes, eveneens kinderfietsen, dames- en herenfietsen. Alles aan -50% tot -70%. En ja, dit bericht mag gedeeld worden. Graag zelf! ;)

24/08/2023

Beste vrienden, wegens gezondheidsproblemen sluit New Cyclo-Sport binnenkort zijn deuren. Daarom organiseren wij een uitverkoop vanaf vrijdag 25/08/2023 tot einde voorraad. Eerst zijn de fietsen aan de b***t, met kortingen van 50 % tot 70 %. Wees er snel bij!

25/04/2022

Après une opération je suis pour le moment en période de récupération. Le magasin est fermé, mais les réparations et entretiens sont possible sur rendez-vous. Appeler le 02/466.43.65, et en cas d'absence laisser éventuellement votre numéro de téléphone. Je vous rappelle toujours. - Guy

25/04/2022

Wegens een zware operatie ben ik momenteel in een herstelperiode. De winkel is weliswaar gesloten, maar herstellingen kunnen gebeuren op afspraak. Gelieve te bellen op 02/466.43.65. Bij afwezigheid laat eventueel uw telefoonnummer achter, ik bel u zeker terug. Guy

Even ter herinnering: zoals de wet ons momenteel toelaat is New Cyclo-Sport open voor herstellingen en onderhoud op afsp...
19/04/2020

Even ter herinnering: zoals de wet ons momenteel toelaat is New Cyclo-Sport open voor herstellingen en onderhoud op afspraak. Graag eerst even bellen - 02/466.43.65 - om er zeker van te zijn dat we wakker zijn, en dan spreken we wel af wanneer U uw fiets kan brengen. Helaas kan ik geen herstellingen onmiddellijk doen, daarvoor is het momenteel te druk, maar meestal hebt U uw fiets al terug de volgende dag. Wanneer U een fiets binnen brengt krijgt U een QR code die U kan scannen met uw smartphone, waarmee U kan controleren of uw herstelling klaar is. Dan kan die tijdens de CORONA-uren afgehaald worden zonder verwittiging. Hou steeds uw bonnetje met QR code bij de hand, zodat U zich kan verantwoorden indien U onderweg gecontroleerd wordt. Blijf vooral fietsen: het is gezond en het maakt deze moeilijke tijden wat draaglijker.

Ik heb daarnet de eerste pedelec 45 km/h van Giant gaal testen die ik verkocht heb. Man man man, wat een raket! Ik reed ...
10/06/2017

Ik heb daarnet de eerste pedelec 45 km/h van Giant gaal testen die ik verkocht heb. Man man man, wat een raket! Ik reed 40 km/h zonder dat ik het wist en voelde mij helemaal niet veilig. Hier gaan ongelukken mee gebeuren, schrijf het maar op! Gewoon waanzin.

12/05/2017

Greg van Avermaet op bezoek bij New Cyclo-Sport in zellik: http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?p=4457787 #4457787

Good afternoon, everyone, I hope you are having a great time, and if you don't I hope it has nothing to do with us doing our best to entertain you!

To be or not to be... in the right place.Belt er vrijdag een klant en vraagt:'Hallo, ben ik bij Addario? (Fietsenwinkel ...
21/08/2016

To be or not to be... in the right place.

Belt er vrijdag een klant en vraagt:
'Hallo, ben ik bij Addario? (Fietsenwinkel in St Agatha Berchem)'
'Err... neen Mijnheer, sorry, U bent hier bij Cyclo-Sport in Zellik'
Volgt een korte (pijnlijke) stilte...
'Ow, ok, doet U ook onderhoud van Eddy Merckx fietsen?'
'Ja natuurlijk Mijnheer, met alle plezier!'
'Ook wanneer ze niet bij U gekocht zijn?'
'Ja natuurlijk Mijnheer, met evenveel plezier!'
'En wanneer bent U open?'
'Vandaag to 19u, en morgen (zaterdag) van 10u tot 18u'
'ok, dank U, dan zie ik wel wanneer ik hem kan brengen.'
'Geen probleem, tot ziens.'

Belt er zaterdag een klant en vraagt:
'Hallo, ben ik bij Cyclo-Sport?'
'Zeker mijnheer, waarmee kan ik U van dienst zijn?'
'Hallo, ik heb gisteren gebeld voor het onderhoud van mijn Eddy Merckx fiets, en U zei dat U tot 18u open was?'
'Dat is inderdaad zo, en?'
'Wel ik sta aan uw voordeur en ze is gesloten...'
'Haha, dan moet U wat harder duwen Mijnheer!'
'Maar er brand ook geen licht, de winkel is duidelijk gesloten...'
(Er gaat bij mij ergens een lampje branden.)
'Mijnheer, waar staat U eigenlijk feitelijk?'
'Ah, in Dilbeek natuurlijk!'
'Err... Mijnheer, Cyclo-Sport bevindt zich tot nader order nog altijd in Zellik, al sinds 28 jaar.'
'Ow, ok, mag ik dan eens het adres aub?'

Tien minuutjes later heb ik de klant ontvangen. Ik zal dus het onderhoud doen van zijn fiets. Hij zal woensdag klaar zijn. Het is nu wel te hopen dat hij zich nog herinnert waar hij zijn fiets in onderhoud heeft gegeven! ;)

Adres

Brusselsesteenweg 610
Zellik
1731

Openingstijden

Maandag 13:00 - 19:00
Dinsdag 13:00 - 19:00
Woensdag 13:00 - 19:00
Vrijdag 10:00 - 19:00
Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag 10:00 - 00:00

Telefoon

+3224664365

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer New Cyclo-Sport nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen