01/03/2026
Of we het nieuwe jaar goed gestart zijn?! Tzal nog niet zijn!
Bedankt aan alle renners die vandaag mee reden op de jaarlijkse fietswijding!
Bedankt aan dhr. Lode Caes om ons te voorzien van het nodige wijwater en de goede zegen!
Veel geluk dit jaar en voorzichtig op de baan!
Foto's door Manu Demeulenaere en .boding Kasper Boding!