Johan Gagelmans Content creatie

Johan Gagelmans Content creatie Content creatie voor bedrijven en ondernemers. Jouw verhaal met professionele foto's en video en laat je ondersteunen bij je sociale media.

Johan Gagelmans Content creatie zorgt ervoor dat jij de juiste mensen bereikt met jouw boodschap en goede content Ik help ondernemers en bedrijven met het vertellen van hun verhaal met krachtige beelden. Op die manier heb je een databank van foto's om een heel jaar met regelmaat jouw verhaal te posten.

18/06/2026

Gewoon eerlijke content.
Niks te fancy-pancy, gewoon zoals ze zijn.
Dat werkt nog steeds het allerbeste.

Zo help ik ook mijn klant Noordwateringshoeve met hun content.

Net zoals vele van mijn andere klanten, richten ze zich op de korte keten.
Lokale mensen, lokale bedrijven.

Als je dan toont wie je bent en waarom jij doet wat je doet. En je doet dat op je eigen manier, in je eigen woorden (niks dat te hard ruikt naar AI of té algemeen nederlands) dat wordt opgemerkt en dat blijft het beste bij.

Gewoon een korte, gerichte boodschap.
Da's goud om jouw verhaal te vertellen!

16/06/2026

Ik kreeg na een simpele vraag of iemand mee wilde met me om 30 andere ondernemers te ontmoeten, het simpele antwoord: Als dat netwerken is bij BNI, dan laat je het maar!

Huh?

Ik ben daar al 8 jaar mee bezig en dat heeft me al enorm veel gegeven!

Niet enkel business, maar ook connecties, veel geleerd van andere ondernemers, ik heb er leren spreken en ondernemen. En bovenal, 't is gewoon super gezellig!

Dus ik wil wel eens weten.
Heb jij ook iets "tegen" netwerken?
Vind je het spannend of denk je dat netwerkers in een sekte zitten?

Ik ben zeer benieuwd!

Jawel. Ik ben met personeel begonnen.Nog niet vast, maar op freelance basis.En 't is spannend.Want eerlijk gezegd vreet ...
11/06/2026

Jawel. Ik ben met personeel begonnen.

Nog niet vast, maar op freelance basis.
En 't is spannend.

Want eerlijk gezegd vreet het aan me.

Wat gaan mijn klanten zeggen als ik niet altijd meer zelf over de werkvloer kom?
Ze hebben wél MIJ geboekt he.

En mijn inkomsten?
Voorlopig iets minder.
Met de hoop dat er nieuwe klanten bijkomen.

Ondernemen is soms gewoon springen en onderweg leren vliegen.
Maar daar heb ik eerlijk gezegd al veel grijs haar van gekregen. 😅

Heb jij die sprong ook al eens gewaagd?
En wat zijn jouw ervaringen?
Wel benieuwd hoor!

Onze grootste angst moet niet zijn om te falen,Maar om ietst te presteren wat er niet echt toe doet.Denk daar maar eens ...
04/06/2026

Onze grootste angst moet niet zijn om te falen,
Maar om ietst te presteren wat er niet echt toe doet.

Denk daar maar eens over na.

Stel jezelf de vraag: "Hoe kan ik mijn klanten zo goed mogelijk helpen."
"Waar zitten de grootste wins?"
Niet blijven hangen op details, maar op zaken die er echt toe doen focussen.

Minder komen vanuit je eigen wereld en vanuit je eigen ideeën van wat jij belangrijk vindt maar meer vanuit de wensen van anderen.

Minder "kijk eens hoe professioneel we zijn" maar meer "Ervaar wat we voor klant X en Y gedaan hebben waardoor hun leven beter geworden is"

Als jij op die manier in je bedrijf staat én als je op die manier jouw content maakt, dan ben je onstopbaar!
Zeg dat ik het gezegd heb!!

02/06/2026

Doen alsof je tegen je klanten of volgers rechtstreeks aan het praten bent.

Gewoon de camera vastnemen en jezelf (laten) filmen.

Een kijk achter de schermen, echte verhalen vertellen van jouw ondernemersverhaal, mensen meenemen in jouw wereld.

Dat hebben je volgers graag, dat maakt ze mee een onderdeel van jouw verhaal en van jouw reis.

De eerste keer soms een beetje awkward, maar hoe meer je het doet, hoe beter je erin wordt!

Wist je dat het vlees dat je bij  koopt, van hun eigen boerderij komt?Zo mocht ik achter de schermen bij hen.Geen verras...
28/05/2026

Wist je dat het vlees dat je bij koopt, van hun eigen boerderij komt?

Zo mocht ik achter de schermen bij hen.
Geen verrassing wat ik zag:
Mensen die werken met goesting, met passie en bovenal, met trots.

Het gaat hen niet om dat stukje vlees.
Het gaat om het verhaal erachter.
Van de boerderij tot in de winkel.
Korte keten, vers, met de nodige liefde behandeld.

Ze zijn terecht trots op wat ze doen en willen dat iedereen het weet.

Daar help ik hen heel graag bij. 👊

Want dat is het mooie aan lokaal kopen.
Je koopt niet zomaar vlees.
Je koopt een verhaal van hier.

En dat verhaal help ik hen te brengen.

Binnenkort zal je ze dus regelmatig met toffe foto's en video's zien op hun sociale media, dus volg ze alvast!

Waarom lieg je elke dag?Als ze je vragen: "Hoe is het met je?"Zeg jij dan standaard ook, "goed!" ?En wanneer mensen antw...
22/05/2026

Waarom lieg je elke dag?

Als ze je vragen: "Hoe is het met je?"
Zeg jij dan standaard ook, "goed!" ?
En wanneer mensen antwoorden met een zucht of vertellen dat het niet goed gaat, denk je dan ook niet in jezelf "pfff, s**t. Had ik niet moeten vragen."

Dus, hier op sociale media heb je ook datzelfde.

Mensen stoefen altijd maar met hun post. "Kijk hoe geweldig ik ben en welke geweldig coole dingen ik doe!"

En dan heb je nog de klagers. Mensen die klagen over politiek, het leven, de samenleving,...

't Is een moeilijk evenwicht vind ik.
Je wilt geen "droeftoeter" zijn, maar ook niet altijd "te stoeferig" zijn.

Wat dan wel?

Echt zijn.
Gewoon zoals het is.

Zit het mee, deel dat.
Zit het niet mee, deel dat dan ook gerust.

Echte connecties bestaan uit echte verhalen en echte mensen.

En jij, ben jij een stoefer of durf jij ook echt zijn?

Ik gebruikte zelf nog te veel hashtags.Tot ik nog eens opzoekwerk deed over het algoritme.De baas van Instagram vertelde...
15/05/2026

Ik gebruikte zelf nog te veel hashtags.

Tot ik nog eens opzoekwerk deed over het algoritme.
De baas van Instagram vertelde hoe het dus ging veranderen (Adam Mosseri)

Dus:
Instagram heeft het maximum officieel op 5 gezet.
Meer dan 5 kan je bereik zelfs schaden.

Nog belangrijker: hashtags brengen je al een tijdje geen nieuwe volgers meer.
Het algoritme kijkt niet meer naar je tags.
Het leest je caption, het kijkt mee in je video en foto en leest zelfs de ondertitels mee. (Waarschijnlijk allemaal met AI)

Wat wél werkt in 2026:
Gewone mensentaal in je tekst.
Maak duidelijk voor wie je post bedoeld is.
En max 5 relevante tags, zeker niet meer.

Swipe voor de volledige uitleg. 👇

PS: Bewaar deze post. Want de spelregels veranderen snel.

"Wat? Vraag je zoveel per uur?"Die vraag?  Hatelijk!Dan begint het overal te kriebelen."Ik moet dat hier gaan uitleggen ...
12/05/2026

"Wat? Vraag je zoveel per uur?"

Die vraag? Hatelijk!
Dan begint het overal te kriebelen.
"Ik moet dat hier gaan uitleggen waarom."

Tot op een keer dat ik bedacht, ik ga dat niet meer doen.
En zeg gewoon "ja".

Dat moment, deelde ik op LinkedIn.
Beetje uit frustratie, maar ook omdat het van mijn hart moest.
Zonder te weten wat er zou gebeuren.

10.000+ mensen zagen het.
Tientallen stuurden me een bericht, ik werd tijdens de netwerkmeetings aangesproken, zelfs tot enkele weken daarna. Echt zot!

Ik had niets slims gezegd, maar iets écht.

Kwetsbaarheid tonen is geen zwakte.
Het is het enige wat nog doorkomt.
Zeker in deze AI wereld waar alles al als fake doorkomt.

Doe jij dat? Eerlijke posts?
Of vind je dat ook te spannend.
Laat het me weten in de reacties. 👇

De meeste bedrijven posten pas wanneer alles klaar is.👉 Eerst moet de website af zijn👉 Als onze verbouwingen klaar zijn,...
07/05/2026

De meeste bedrijven posten pas wanneer alles klaar is.

👉 Eerst moet de website af zijn
👉 Als onze verbouwingen klaar zijn, dan beginnen we
👉 Ik moet eerst nog enkele kilo's verliezen

Je laat hier enorme kansen liggen!
Want weet je wat er gebeurt wanneer je wacht op...?

Dan kom je te laat.
Anderen zijn al begonnen met posten.
Je volgers zijn niet aan het wachten niet op je en kijken elders.

Jouw kans is hier: Neem je volgers mee in die reis.
Laat ze mee kijken naar de verbouwingen, vraag hen feedback over je website, vertel je strijd om die enkele kilo's te verliezen.

Begin met vertellen over al deze uitdagingen.
Waar loop je tegenaan en wat zijn je wins?
Hoe ben jij tot een bepaalde oplossingen gekomen?

Soms is dat een beetje spannend om te doen, je stelt je iets meer kwetsbaar op, maar ik verzeker je dat je er veel meer connectie uithaalt dan enkel te tonen wanneer alles "perfect" is.

Adres

Hofdreef
Wuustwezel
2990

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Johan Gagelmans Content creatie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Johan Gagelmans Content creatie:

Delen

Type