10/05/2026
Een zonnige middag, 2 goed voetballende ploegen en een beker als beloning voor de winnaar. We begonnen vrij goed aan de match maar stonden halfweg de eerste helft wel 2-0 achter. Het zou toch niet?
Maar we toonden, zoals meerdere keren reeds dit seizoen dat we niet uit ons lood te slaan zijn. Nog voor rust hingen de bordjes weer in evenwicht.
Net voor de pauze viel dan ook nog een rode kaart voor squadra en konden we met een goed gevoel de rust in dus.
Ons numerieke overwicht konden we helaas in de 2de helft niet uitbuiten en als we de keeper dan al eens uitschakelden stond er op de lijn altijd wel een verdediger in de weg. Geen doelpunten meer en dus penalty’s.
En penalty’s en de Minnen, het is geen goed huwelijk. Ook deze keer viel het kwartje naar de verkeerde kant. Geen beker na een aangename partij.
Wel dikke proficiat aan Squadra Nieuwkerken met het winnen van deze beker. Het was een mooie en hoogstaande wedstrijd!
Het seizoen zit er nu dus echt op en we focussen ons alweer op het volgende. Tot dan!