27/04/2026
Zondag 26 april 2026 of met andere woorden Harr(i)y-dag. Een stralende zon maar een nog meer stralende Harry hebben we gezien. En dat dankzij de massale opkomst van supporters, vrienden en mensen die hij lief heeft. Geweldig om zien! Dubbele rij dik aan mensen langs de lijn. Tis een grote meneer onze Harry, een ware diva. De kranten krijgen weer werk om van te smullen. Een prachtig moment ook in de kleedkamers als de mannen van Alberta Harry even binnen riepen en hem verrasste met een leuk cadeau, waarvoor dank gasten. Een duidelijk geëmotioneerd Harry en dit was nog maar een begin van wat er allemaal moest komen. Mijn excuses dat niet alles via de socials te zien was maar het was onmogelijk om al dit moois steeds te documenteren. We zouden haast vergeten dat we hier waren voor een voetbalwedstrijd zo overweldigend was het. Het plan was duidelijk, 3+, 3 punten voor de Harry zijne verjaardag. Want dat is de mooiste cadeau dat hij kan krijgen en onze Thibaut had die opdracht goed begrepen. Na 10 en 31 minuten, ene van op links en andere keer van op rechts omdat hem het allemaal niet uitmaakt 1 en 2-0 T. Selfslagh. Onze jongens waren goed, allemaal dat tikkeltje extra gemotiveerd en we kregen mooie doelpunten te zien want nummer 3 is een collectieve parel. Over verschillende stations, met precisie, op snelheid en afgemaakt door onze topscorer van het seizoen Kian. Zijn 13de doelpunt, een mooi getal om mee af te sluiten. Speciaal voor den delegee toetst hij af op 13, merci makker. Rust in, wij naar de kleedkamer en supporters richting onze fan village waar het heerlijk vertroeven was onder het zachte zonnetje. Veel verbande snnoeten vandaag vreesk. Tweede time een sterker Alberta, met die mannen zedde nooit klaar he, blijven werken, blijven strijden en blijven lopen maar goed voorbij het uur krijgen we een strafschop en dat is een job voor onze Bjarne. Koele kikker achter de bal en de 4-0 tegen de netten. Ook Alberta krijgt nog een strafschop en scoren nog in de bijgevoegde tijd waardoor we afsluiten op 4-2. Voila gasten dat wassem se, de laatste competitiewedstrijd van 2025-2026. Een teleurstellende 7de plek want de ambities lagen hoger maar we hebben er wel een tof seizoen van gemaakt, positieve is dat je volgend seizoen alleen maar beter kunt doen. Ik wil bij deze toch nog even mijn welverdiende felicitaties overmaken aan de kampioen KFC Zammel, hopelijk genoten van jullie feestje. En vooral wil ik ook onze 2 Jensen niet vergeten. Fry en Van Den Brande, twee topgasten, twee balvirtuozen waar ik de eer mee gehad hebt mee op het plein te mogen staan. Jens Vdb neemt afscheid als T2 en Fry stopt na een mooie carrière als actief voetballer. Beide extra genieten van de dingen buiten het voetbal en tis hun gegund gasten. Merci boys en we zien mekaar nog aan de zijlijnen en dan kunnen we zeveren over hoe het eigenlijk wel moet hahah want dat hoort zo als gepensioneerd voetballer. Voila genoeg gezeverd hier ook en ik wil via deze jullie nog allemaal eens bedanken dat ik den delegee van KFCT mocht zijn, helaas ga ik er volgende seizoen wel niet mee door maar we komen mekaar zeker nog tegen want ik kom mijn boyskes regelmatig een hart onder de riem steken ze. Allen bedankt en tot snel.
💙💛 come on KFCT
🙋🏼♂️