28/02/2026
✨️🦄 Ik ben een REFLECTOR ✨️🦄
Dat ontdekte ik gisteren omdat ik de afgelopen tijd herhaaldelijk de vraag kreeg: "wat is je human design chart, Nelle?"
Geen idee 🤷♀️! Je hebt naast je geboortedatum en -plaats ook je uur van geboorte nodig en dat wist ik niet. Omdat ik er niet meer omheen kon, de roep was te groot 😅, heb ik mijn geboorteakte opgevraagd. Enkele minuten later zat mijn chart in mijn mailbox!
Super, enkel een ingewikkeld beeld met veel tekens, symbolen en termen en wat betekenen deze nu 🤔.
Ken jezelf! Ik wil dan ook de diepte in duiken dus bestelde ik donderdagochtend ook alvast de human design discovery cards om me wegwijs te maken. Het is puzzelen om mezelf in beeld te brengen 🫣. Mijn tafel ligt vol met kaarten en ze liggen nog niet eens allemaal 🤭.
Ik ben op ontdekkingsreis in mijn eigen design en dat is enerzijds ploeteren. Anderzijds vallen er veel puzzelstukjes op z'n plaats. Er wordt veel duidelijk en dat voelt zo fijn 🩷.
Ik weet nu eindelijk waarom het zo lastig voor me is en ik eindeloos op zoek was om de vraag: "wie ben ik, eigenlijk?" beantwoord te krijgen 🙏🏻. Waarom de natuur zo belangrijk voor me is en ik een jungle in mijn eigen huis heb 🤪. Wat maakt dat ik meer en meer de stilte en rust op zoek. Hoe het komt dat de maancyclus zo'n grote impact op me heeft. Dat ik overzicht moet hebben want anders ontbreken er nog puzzelstukjes. Waarom gelijkgestemde zielen met een luisterend oor zo ontzettend belangrijk voor me zijn om mijn eigen hersenspinsels mee te kunnen delen. Dat ik ontzettend dankbaar ben voor de magie en verwondering in mijn leven.
Soit, dit is nog maar het begin van een magische reis, die voel ik wel. Ik ga nog wat verder duikelen 🍀
Oh, en de veer van de bonte specht lag er vanmorgen plots bij. Ook bijzonder toch?
Inspirerende groet,
Nelle