08/01/2018
Beste leden, symphatisanten, ouders,
Het is jullie wellicht niet ontgaan via pers, roddels, intinuaties, dat ik na 22 jaar zetelen in jeugd- en hoofdbestuur, als voorzitter mij terug trek einde dit seizoen net als andere leden van het bestuur. Het huidige bestuur is volop bezig met het samenstellen van een nieuw bestuur. Van zodra dit rond is wordt dit aan iedereen meegedeeld. Dit wil dus zeggen, ook al gaan er vele andere geruchten rond, dat de club gewoon blijft verder bestaan enkel dat er een ander bestuur zal zijn.
Om het verdere bestaan te garanderen hebben het huidige bestuur en het toekomstige bestuur jullie steun nodig.
Wij hopen alles zo snel mogelijk rond te krijgen zodat jullie ook weten naar wie jullie je in de toekomst kunnen richten voor vragen.
Dus zoals het in ons clublied gezongen wordt "Gerda de ploeg van Tereken zal blijven bestaan"
Sportieve groeten,
Nancy Van Puyvelde
Gerda lied Refrein Spelers, supporters en bekers Komen en keren en gaan Maar Gerda de ploeg van Tereken Gerda zal blijven bestaan Bezield door de wil tot de ...