28/09/2021
Na maanden strijden tegen corona, financiële druk, werk druk om dit boven water te houden,… en alles wat daar bij volgt is er met zeer veel pijn in het hart besloten onze club te sluiten. We willen graag iedereen bedanken die afgelopen jaren bij ons was en deel was van deze familie. Ook een grote dank aan onze sponsors die ons ondanks corona zijn blijven steunen. Maar soms is de realiteit in ogen kijken de enige verstandige beslissing. We hebben enorm genoten van de sportieve jaren en willen jullie allen daarvoor enorm bedanken! Bedankt bedankt aan iedereen