02/06/2026
HULDIGING KAMPIOENEN 2025-26
Afgelopen zaterdag werden onze 4 kampioensploegen gehuldigd op de Gemeente Horebeke.
Dit kon niet onopgemerkt blijven en daarom kon ons stadsbestuur een levendige voetballegende als Paul Van Himst strikken! Nogmaals bedankt voor dit iconisch moment voor de club!
Ook willen we al onze jeugdtrainers eens bedanken, want het is mede door hun werk doorheen de jaren dat onze U15, U17 én U21 kampioen kon spelen dit jaar.
Maar ook de mensen achter de schermen die dag in dag uit werken aan deze club kunnen niet onopgemerkt blijven! Ze zijn de draaischijf van dit prachtige seizoen!
Het openhouden en opkuisen van de kantine, de praktische en logistieke planning, de transfers en zo kunnen we blijven doorgaan, gewoon een dikke merci aan het bestuur en haar vrijwilligers!
En tot slot de trainersstaf van de A-kern en hun spelers, jullie zorgden voor de kers op de taart! Zelf voor gezorgd, en méér dan verdiend!
Danku en proficiat aan iedereen!
VVH 🖤💛