25/05/2026
Het zit erop! 🤾🏼♂️
We sluiten het seizoen 2025-2026 af met een druk weekend. Zaterdag vond de derde editie van ons grashandbaltornooi plaats en zondag streden de M18-meisjes om het Vlaams kampioenschap.
Maar daarmee is ook meteen de laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Terwijl we de laatste trainingen afwerken, blikken we terug op een succesvol jaar.
We bedanken graag alle spelers, ouders, tafelofficials, scheidsrechters, trainers, sponsors, vrijwilligers… te veel mensen om op te noemen. Zonder jullie geen trainingen, wedstrijden, evenementen, Praag… geen Handbalclub Schoten. 🙏
We komen snel met meer info over volgend seizoen en verwachten iedereen meteen een eerste keer op de afspraak tijdens de week van 24 augustus voor de handbalstage. 💪
(Ma-woe u8-u10-u12-u14/ woe-vrij u16-u18)