Stimpy's MX Racing Team «vzw»

Stimpy's MX Racing Team «vzw» Volg hier onze 2 JMS rijders:
- Strackx Rune 547 experten A (KTM 125)
- Chlum Lyana 57 Quads B (wtec ktm250)

Dit weekend nog 1 en dan is het een paar weekenden wedstrijdrust.Het zal weer puffen zijn in de helmen maar die crossers...
28/05/2026

Dit weekend nog 1 en dan is het een paar weekenden wedstrijdrust.

Het zal weer puffen zijn in de helmen maar die crossers zijn gewoon beesten! 🦁

Mama zal dit weekend niet aanwezig zijn, 😪
werkend weekend. dus een filmpje zal niet volgen.

Wegens brandgevaar is het verboden te BBQ !!!

GPS : HERENTALSESTEENWEG -> POEDERLEE >LICHTAARTSESTEENWEG ---> HOEVEN

Ook op deze lokatie is er een brommertjesreeks waarbij de quads iets later aan de b***t zijn. Het wordt weer een lange dag.

Succes meid!!

23/6 LommelNa 2 korte trainingen op de 350 was het dan zo ver. De 1ste wedstrijd in de hitte. Iets waar Lyana absoluut n...
24/05/2026

23/6 Lommel

Na 2 korte trainingen op de 350 was het dan zo ver. De 1ste wedstrijd in de hitte. Iets waar Lyana absoluut niet tegen kan.

Tijdsrraining: 12de van de 17 met maar 5 sec verschil van plaats 7.
De tijdstraining ging goed.

1ste reeks: 15 van de 17
Bij de start was je redelijk goed mee. Je had 4 quads achter je. Maar doordat je bij de 2de bocht vertraagde omdat de gene voor je te kort kwam ben je naar de laatste plaats afgezakt. Uiteindelijk nog 2 plaatsen kunnen goedmaken en kort op de 2 rijders voor je geëindigd.

Je vertrouwd de quad nog niet helemaal en dit was tr merken. Dit gaf je zelf ook wel aan. De hitte speelde hier zeker ook een part mee.

2de reeks: 12 van de 15
De 2de reeks ging een stukje beter. De warmte was wat gedaald.

Mooi mee in de start met hier ook een paar quads achter je. Uiteindelijk 1 plaats verloren en goed teruggekocht. Je kwam op gegeven moment dicht op de 2 rijders voor je maar bent dan uiteindelijk wat afgezakt.


Dit weekend staan we op het mooiste parcour van het seizoen. Na verschillende weken testen en sleutelen is de 350 dan ei...
21/05/2026

Dit weekend staan we op het mooiste parcour van het seizoen.

Na verschillende weken testen en sleutelen is de 350 dan eindelijk klaar om aan de starthekken te staan.

Het zanderige Lommel en het voorspelde weer is hier ideaal voor.

Met weer superveel dank aan onze mechanieker voor al zijn inzet, moed en slapeloze nachten. ❤️ Het was een pittige deze keer.

Nu alleen nog door de geluidscontrole geraken want deze is verplicht in Lommel. 🚔🚨🚦😱

Brengt zeker genoeg water en verfrissing mee. 🥛🍦 En vergeet de zonnecreme niet. 🌞🌡
Het zal nodig zijn.

Dit weekend zaten we normaal op de cross in Genk maar enkele weken geleden werd deze afgelast omwille van een groot kart...
15/05/2026

Dit weekend zaten we normaal op de cross in Genk maar enkele weken geleden werd deze afgelast omwille van een groot karting evenement.

Een dikke smile op Lyana haar gezicht want Genk is een parcour waar ze absoluut niet graag rijdt.

Tot volgend weekend in Lommel!!!

10/05/2026

Groot-Lille

Groot-LilleTijdstraining 14 van de 17. Mooie tijd neergezet. Er zitten niet veel seconden tussen de plaatsjes voor je1st...
10/05/2026

Groot-Lille

Tijdstraining 14 van de 17. Mooie tijd neergezet. Er zitten niet veel seconden tussen de plaatsjes voor je

1ste reeks :12 van de 14: de strijd kon iets beter, duurde lang voor je op gang kwam. Met enkele seconden na van je voorligger geëindigd

2de reeks: 12 van de 15
Ook hier kwam je wat trager op gang en duurde het ff voor je je voorligger die je nauw aan de hielen zat voorbij kwam, goed gestreden Tamara Vervloesem
Eens je haar voorbij was ging het wat vlotter en eindigde je weer met een paar seconden van je voorligger.

Belangrijke punten.
Niet afgeven in de start. Je starts zijn nog altijd top maar blijf doorzetten. We weten dat je schrik hebt bij het punt waar je met zijn allen samenkomt maar als je hier terug durft, ben je al een stapje vooruit.

Iets langer openhouden naar die bochten. Niet op je motor afremmen, gebruik je remmen maar. Daarvoor dienen ze 🙂

A little bit more aggression. Be a bitch on the road... 🤭

📸 , Nmh Foto's,

Dit weekend is het de b***t aan Groot-lille. Een mooi parcour met verschillende obstakels. De uren zijn lichtjes gewijzi...
07/05/2026

Dit weekend is het de b***t aan Groot-lille.
Een mooi parcour met verschillende obstakels.

De uren zijn lichtjes gewijzigd doordat er een reeks brommertjes tussen zit.

Whoohoow. Nog later aan de b***t 😅

Tijdstraining: 11u
1ste reeks: 14u20
2de reeks: 18u

Adres: Baan 86, 2275 lille

03/05/2026

Keiheuvel B***n





Onze sponsor voor 2026, eigenlijk al elke seizoen onze sponsor geweest maar nu als officieel bedrijfje.  Binnenkort weer...
05/01/2026

Onze sponsor voor 2026, eigenlijk al elke seizoen onze sponsor geweest maar nu als officieel bedrijfje.

Binnenkort weer in het bezit van een mooi stickerset.

Nu promoten we haar winactie.
Volg supke's Creations en doe lekker mee.

•.¸♡ Win win win ♡¸.•

Januari is bij ons een feestmaand. Niet alleen nieuwjaar wordt gevierd, maar er zijn ook veel familieleden jarig.

Volgende maand is het 💟valentijn💟, en dit laten we niet aan ons voorbij gaan.

Win onderstaand gepersonaliseerd pakket, ook als je alleen bent, kan dit een mooi cadeau zijn. Denk maar aan je geliefde huisdieren, een vriendin of kinderen.

(Een mok, sleutelhanger, leisteen en acryl staanplaatje)

3 stappen.
✔️Volg supke's Creations
✔️Like deze post
✔️Reageer met happy valentine.

Delen mag ook altijd, niet verplicht.

De winnaar wordt op vrijdag 23 januari bekend gemaakt via een bericht in deze post en een persoonlijk bericht.

❗️opgelet, resultaat mag achteraf als voorbeeld op mijn pagina worden gedeeld❗️

Actie via Instagram en facebook

Adres

Pelt
3900

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stimpy's MX Racing Team «vzw» nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Stimpy's MX Racing Team «vzw»:

Delen

Type