09/09/2020
Dag iedereen,
Ik heb bericht gekregen van de stadsdienst, m.n. de sportdienst, dat Soccer AID Academy vanaf heden het kunstgrasveld niet meer mag gebruiken op woensdagmiddag. Dit enerzijds omdat KVO beide kunstgrasvelden zal gebruiken op woensdag en anderzijds omdat de kosten lager zullen zijn om een natuurlijk grasveld te onderhouden als wij er op trainen met 10 spelers i.p.v. een team van KVO.
Dit zal gevolgen hebben voor onze werking. Onze twee grootste doelstellingen vanaf onze eerste training in 2013 tot de laatste training in juli 2020 was steeds KWALITEIT en FUN.
Aangezien we nu zeer afhankelijk zullen zijn van de weersomstandigheden en kwaliteit van het veld, kunnen we dezelfde kwaliteit niet meer garanderen. Jonge spelertjes verdienen het om in de best mogelijke omstandigheden te trainen en te werken aan hun techniek.
Welke gevolgen heeft deze beslissing van de sportdienst nu concreet voor onze voetbalschool:
* In oktober zal er nog een lessenreeks(je) zijn van 4 trainingen. Het veld ligt er nog redelijk goed bij momenteel.
* In november/december/januari/februari zal er geen lessenreeks zijn.
* Afhankelijk van de staat van het veld in maart, zal er eventueel wel een lessenreeks starten. Hierover zal tijdig gecommuniceerd worden.
Binnenkort volgt nog een nieuwsbrief voor de inschrijvingen voor de voorlopig laatste lessenreeks van Soccer AID Academy vzw. Wie weet kunnen we in mei en/of juni wel op het kunstgras.
Ik wil zeker ook nog iedereen bedanken die de voorbije jaren Soccer AID Academy gesteund heeft. Alle ouders die investeerden in hun zoon/dochter en in ons. Decathon, Kipsta voor het sponsoren van onze uitrusting gedurende 2 jaar. De sportdienst voor het gebruik van het kunstgrasveld de voorbije jaren. Alle trainers die voor Soccer AID Academy training gegeven hebben. In het bijzonder wil ik de spelers bedanken. Voor de vele leuke momenten en vooral omdat ik voelde op het veld dat ze duidelijk één waren met de visie van Soccer AID Academy.
=> Wie zich goed voelt en (bewust) traint en amuseert, zal sneller (onbewust) leren en sneller ontwikkelen!
Tot binnenkort...
Tim