03/06/2026
We merken dat het op de werkvloer niet zo duidelijk gecommuniceerd wordt, maar ook dit jaar zetten we onze samenwerking met Merito/Sodibrug voor de groepsaankoop van Giant verder. 🚴🏻♂️🤩
Ben je lid van Merito/Sodibrug of bood je werkgever vroeger de Giant groepsaankoop aan ( AZ Oostende, Stad Oostende, ...) maar stap je niet in het leaseplan van je werkgever? Dan hebben we goed nieuws!
Dankzij deze samenwerking kun je alsnog genieten van een mooie korting op een Giant e-bike naar keuze.
Benieuwd naar de voorwaarden en ons aanbod? Kom dan zeker eens langs!
Groepsaankoop Elektrische Fietsen 2026 Dit jaar organiseren we opnieuw een groepsaankoop voor elektrische fietsen in samenwerking met Giant en de fietshandelaars Provan en Fietsen Wim. Door de groepsaankoop krijgen alle leden een unieke kans om elektrische kwaliteitsfietsen aan te kopen aan te kopen...