02/09/2024
Gisteren hadden de bulls 21 de kick off van het seizoen met een 170 toernooi. Als nieuw bestuur zijn we zeer tevreden hoe de dag is uitgedraaid. We hebben mooie prijzen kunnen uitdelen. We zouden ook een paar mensen even willen bedanken. Rudi en sandy en siri, bedankt om te komen zorgen dat de mensen voorzien werden van eten. Bedankt aan David en Steven om mezelf en kevin af en toe te begeleiden daar het onze eerste keer de tafel was. Bedankt aan Groenten en Fruit Rudi De Wilde voor de mooie fruitmanden. Bedankt aan ons nina die zich tot 20 uur in het zweet heeft gewerkt om iedereen te blijven voorzien van eten. Bedankt aan shana om de zaal zo vlot te bedienen en proper te houden. Nog eens speciaal bedankt aan CafΓ© Center Hijfte om terug als hoofdsponsor zorg te dragen voor de club. Door hen kon iedereen lekker smullen waardoor we ook een beetje onze kassa konden vullen. En uiteraard bedankt aan iedereen die aanwezig was en er samen een leuke dag van te maken. We kijken uit naar jullie komst op ons volgend evenement!! π―πͺ