TC Ludoviek

TC Ludoviek Een gezellige tennisclub te Knesselare.

TC LUDOVIEK NODIGT UIT:Royaal tennisontbijt en seizoensfinales op zondag 28/9 !Op zondag 28 september organiseren we de ...
07/09/2014

TC LUDOVIEK NODIGT UIT:
Royaal tennisontbijt en seizoensfinales op zondag 28/9 !

Op zondag 28 september organiseren we de seizoensfinale Dames & Heren om 10u30. Gezien dit het laatste event is van het zomerseizoen, willen we deze finale extra in de kijker plaatsen.
We starten de dag met een royaal Ludoviekontbijt en dit vanaf 8u30 (tot 10u).
U kunt er o.a. genieten van:
- een ruim broodassortiment (pistolets, sandwiches, overheerlijke koffiekoeken, rozijnenbrood, bruin en wit brood)
- boter, confituur, chocopasta, ham en kaas
- gekookte eitjes & roereitjes (ter plaatse klaar gemaakt!)
- verse fruitsalade & yoghurts
- koffie, thee, melk, chocomelk en fruitsap & Cava!
Geïnteresseerden kunnen zelfs nà het Ludoviekontbijt nog een balletje slaan op de terreinen.
Heb je zin om samen met het bestuur en de finalisten te genieten van dit Ludoviekontbijt ? Schrijf je dan in via mail aan Véronique: [email protected]
Nà de finales wordt ook de clubkampioen 2014 gehuldigd bij een natje en een droogje.
We hopen alvast op jouw aanwezigheid!
Het bestuur van TC Ludoviek

ps: deelnameprijs aan het Ludoviekontbijt: 5 euro per persoon.
uiterste datum van inschrijving: woensdag 24/9

Enkele leuke sfeerbeelden van een geslaagde Franse Nocturne!
30/08/2014

Enkele leuke sfeerbeelden van een geslaagde Franse Nocturne!

Ik noteer anno augustus 1914, Saint-Ludovic een klein dorpje in Frankrijk.Saint-Ludovic is alom gekend in Frankrijk voor...
17/08/2014

Ik noteer anno augustus 1914, Saint-Ludovic een klein dorpje in Frankrijk.
Saint-Ludovic is alom gekend in Frankrijk voor 2 choses: zijn fameuze painture "The madonna with the big bo***es" - wat geherbergd wordt in de plaatselijke bistrot "Le chalet" - et son sport de tennis.
Volgens de plaatselijke gazette "Le Focus" vernam ik justement dat het Duitse leger La Douce France is binnen gedrongen. Mon Dieu....
Ik, René Artois (geen familie van Stella), moet als burgervader Saint-Ludovic zo ongeschonden mogelijk uit dit oorlogsgeweld trachten te houden. Om de précieuze painture uit de handen van de Duitse troepen te houden, heb ik beslist het schilderij weg te stoppen in een uitgeholde salami.
Deze salami zal ik op een onopvallende en veilige manier uit mijn dorp smokkelen en ergens huisvesten in een onbekende maison van een moedige citoyen.
Met dit plan in mijn achterhoofd, zal ik op vendredi 29 augustus tijdens de Nocturne van de plaatselijke tennisclub mon salami donneren aan de eindwinnaar van het tornooi.
Tijdens de Nocturne serveren we du pain, du fromage en du vin en dit alles is gratuit voor alle spelers en kinderen. De supporteurs betalen slecht 10 euro voor deze délicieuze diner!
Naturellement zal ik vergezeld zijn van mijn amour pour toujours Yvette Carte-Blanche. Vanaf 19h zullen wij u van harte ontvangen om samen met ons een apéritif te drinken aan "Le chalet".
Heeft u tuk op mon salami en u bent nog niet ingeschreven?
klik hier om uw aanwezigheid te bevestigen.
A propos, breng ook vos amies mee !
A bientôt,
René Artois

26/04/2014
15/09/2013

TC LUDOVIEK NODIGT UIT:
Royaal tennisontbijt en seizoensfinale heren op zondag 29/9 !

Op zondag 29 september organiseren we de seizoensfinale Heren om 10u30. Gezien dit het laatste event is van het zomerseizoen, willen we deze finale extra in de kijker plaatsen.
We starten de dag met een royaal Ludoviekontbijt en dit vanaf 8u30 (tot 10u15).
U kunt er o.a. genieten van:
- een ruim broodassortiment (pistolets, sandwiches, overheerlijke koffiekoeken, rozijnenbrood, bruin en wit brood)
- boter, confituur, chocopasta, ham en kaas
- gekookte eitjes & roereitjes (ter plaatse klaar gemaakt!)
- verse fruitsalade & yoghurts
- koffie, thee, melk, chocomelk en fruitsap & Cava!
Geïnteresseerden kunnen zelfs nà het Ludoviekontbijt nog een balletje slaan op de terreinen.
Heb je zin om samen met het bestuur en de finalisten te genieten van dit Ludoviekontbijt ? Schrijf je dan in via mail aan Véronique: [email protected]
Nà de Finale Heren wordt ook de clubkampioen Heren 2013 gehuldigd bij een natje en een droogje.
We hopen alvast op jouw aanwezigheid!
Het bestuur van TC Ludoviek

ps: deelnameprijs aan het Ludoviekontbijt: 5 euro per persoon.
uiterste datum van inschrijving: woensdag 25/9

De Voorzitter ging op reis....Gezien we op de laatste bestuursvergadering besloten hadden om de 30e verjaardag van TC Lu...
11/08/2013

De Voorzitter ging op reis....
Gezien we op de laatste bestuursvergadering besloten hadden om de 30e verjaardag van TC Ludoviek te vieren met een Catalaanse Nocturne, besloot ik om op reis te gaan naar dit mooie en vooral warme Catalonië. Het was immers een goede gelegenheid om de plaatselijke inwoners en levensgenieters te leren kennen.
De lekkere tapa's & paella's met de al even verrukkelijke cava's, sangrias en andere Spaanse wijnen, brachten mij al vlug in vervoering. Ik kon op deze manier ook kennis maken met 2 plaatselijke fenomenen nl. Bonita & Manuel: 2 echte levensgenieters, wereldreizigers en tennissers. Daarenboven bleek Manuel een plaatselijk tenniskampioen te zijn bij TC Mañana! Hij is alom bekend om zijn flinke torro ( lees forehand! of was het zijn snor?) en zij voor haar vurige gritos (lees kreten!). Ik kon Manuel & Bonita overhalen om mee af te reizen naar Knesselare. Mijn Spaanse gasten logeren bij mij tot 6 september want zij zullen deelnemen aan de Nocturne van TC Ludoviek. Goeie zaak, dacht ik: hun aanwezigheid zou alvast voor de nodige sfeer zorgen !
Wil je Manuel & Bonita beter leren kennen, klik dan op onderstaande link

http://www.ludoviek.be/?q=content/nocturne-69-manuel-bonita

Heb je zin om de strak-in-het-pak- Manuel of de speelse Bonita uit te dagen op de Nocturne, schrijf je dan in via onderstaande link

http://www.ludoviek.be/?q=node/42

Om Manuel & Bonita een beetje thuisgevoel te geven, vragen ze aan onze Ludoviekers om zich aan te passen aan de Spaans/Catalaanse klederdracht. De best geklede Spaanse/Catalaanse Ludovieker krijgt van Manuel op het einde van de Nocturne "un buen regalo" ( mooi geschenk)!
Ik hoop van harte op een talrijke opkomst van onze Ludoviekers op vrijdag 6/9 (vanaf 19u).
Nog niet ingeschreven ? Klik hier om je aanwezigheid te bevestigen.
http://www.ludoviek.be/?q=node/42

Hasta luego
Lieven Strobbe

13/04/2013

als alles normaal verloopt kan er vanaf woensdag op de terreinen gespeeld worden

23/02/2013

Vanavond laatste interclub ontmoeting van deze winter tegen TC Tobias
Duimen maar...

02/02/2013
20/01/2013

Gisteren interclub tegen TC Nobel
Onze ploegen deden het voortreffelijk met een 3-3 eindstand. In elke categorie (dubbel dames, dubbel heren, dubbel gemengd) konden we 1 wedstrijd winnen.

Volgende ontmoeting op 23 februari tegen TC Tobias

Adres

Prinsengoeddreef 23
Knesselare
9910

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer TC Ludoviek nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar TC Ludoviek:

Delen