12/03/2024
Beste allemaal
Via deze weg willen we laten weten dat vorig jaar het laatste speelplein jaar is geweest. Met het bestuur hebben we beslist dat het niet meer mogelijk is om een kwaliteitsvolle werking te kunnen organiseren door het aanhoudende leidingstekort.
Graag willen we jullie (de kinderen, ouders, monitoren…) bedanken voor alle leuke jaren die wij met jullie hebben mogen beleven!
Bedankt en misschien tot ooit nog eens!
Met vriendelijke groeten
Het Vakantieplein Riebedebie team
(Vroeger ook wel gekend als het VP van Kaprijke)