11/02/2018
Liefste vrienden/vriendinnen en motorXfanaten. Misschien hebben sommigen het nieuws nog niet gehoord maar het indoor quad/mx park is niet meer open. Na de sluiting van de paintball (gameout) was het zeer moeilijk om nog open te blijven. Ook stond ik er al een tijdje alleen voor, en dat was ook niet meer draagbaar en niet de bedoeling. Spijtig want na het opstarten van de indoor cross was het gelukt om +- tot een 0/0 te komen met de inkomsten en uitgaven van het indoor quad park bvba. maar helaas heb ik niet te beslissen wat anderen mensen met hun leven en hun bedrijf doen. De inkomsten van het quad park hingen zeer hard vast aan de paintball (ivm. de max grootte van de groepen die ik kon aannemen) om te quatten en paintballen. Ik wil jullie enorm bedanken voor het vertrouwen, steun en ervaring die jullie mij hebben gegeven. ik hoop dat ik sommige heb kunnen inspireren dat een paar mensen die samen werken veel kunnen verwezenlijken. Ik ben samen met Stien uit België vertrokken. Wij konden niet langer leven in land dat zo en andere politieke mening heeft dan die waar wij in willen leven. Wij leven nu in de natuur van Catalonië waar politiekers berijd zijn in de bak te zitten om de WIL van het VOLK uit te voeren. dat soort mensen mag over mij iets te zeggen hebben. Ik ben een anarchist in hart en nieren en België is dan niet de ideale plek om te wonen. Ook op gebied van mx en enduro is België niet optimaal. Hier zijn er elk weekend meerdere wedstrijden +- 70 terreinen waar van op +- 20 elke dag kan gereden worden voor te trainen. Dus keuze genoeg voor wedstrijden te organiseren en te trainen. Voor de enduros is het hier open juist in de natuur parken moet je op de paden blijven maar al de rest is open. Er zijn veel verlaten steen mijnen en routes van +350km waar je geen huis tegen komt. En weet Catalonië is even groot als België he.
Ben ook terug aan het trainen als ik terug fit geraak (mtb is hier ook echt ziek) en ik vind wa sponsors dan kan ik terug racen in het Catalaans kampioenschap. miss jobke zoeken bij mx winkle voor onderhoud te doen ( moest Stefan hier wa contacten hebben zou zeker welkom zijn)
Ik mis lommel wel echt hard en rijden in het algemeen. Het groot mx parcour voor te gaan trainen hier is Bellpuig dus is een goede vervanging voor Lommel wel helemaal anders. https://www.youtube.com/watch?v=-d0fjUAebSg. Ik ga proberen voor volgende winter een tour van Catalonië te organiseren. zodat jullie hier is kunnen komen rijden er zijn echt machtige tracks. Zeker hier in het zuiden van cat. regent het niet veel en kan je bijna altijd rijden als je wil afkomen naar hier om te trainen enduro of MX laat me gerust iets weten dan regel ik da wel Stien spreekt al redelijk Catalaans. Ik hou jullie zeker op de hoogte. je kan stien en haar project volgen op https://www.facebook.com/Project-Pinell-1953180474941536/ of https://www.youtube.com/channel/UCrV_8PNeXBs8j6eB_kF5XoA
Some footage from a recent road trip to Spain! Loving the Manchester Motorcycles Husqvarna 250.