18/04/2026
π’ Het competitiejaar bij de senioren loopt stilaan op zijn einde, maar voor onze jeugdspelers zit het seizoen er al op. En wat voor één! In de terugronde schreven we maar liefst 5 ploegen in voor de jeugdcompetitie. πͺ
π Onze A-ploeg kwam uit in 2de afdeling. Evelien, Dries en Tibo gaven telkens het beste van zichzelf. Voor Tibo was het extra spannend, want hij maakte de overstap van 3de naar 2de afdeling. Ze sloten knap af op een 2de plaats. Sterk gedaan!
π In 3de afdeling verdedigden Sander, Rune en H**e onze clubkleuren. In een bijzonder sterke reeks behaalden ze een mooie 4de plaats. Dat belooft voor volgend seizoen!
π Onze C-ploeg zette een flinke stap vooruit en promoveerde van 5de naar 3de afdeling. De top twee bleek net iets te sterk, maar in de andere wedstrijden ging het er vaak spannend aan toe. Uiteindelijk strandden ze nipt op een 5de plaats. Rick en Liv nemen vooral een pak waardevolle ervaring mee.
πIn 4de afdeling vonden we de D-ploeg terug. Marthe, Thijs en Sam speelden zich naar een knappe 3de plaats. De eerste plek was buiten bereik, maar het verschil tussen plaats 2 en 6 bedroeg slechts 9 gewonnen wedstrijden. Spannend tot het einde!
π In het nieuwe jaar kwam er nog een extra ploeg bij. Onze E-ploeg trad aan in 6de afdeling. Louis, Oscar en FΓ© waren de vaste waarden, maar ook enkele jeugdspelers maakten hun debuut. Voor Caelan, Otis, Devon en Timur waren de eerste wedstrijden best spannend, maar het smaakte duidelijk naar meer! De E-ploeg eindigde uiteindelijk knap op de 3de plaats.
π Proficiat aan al onze jeugdspelers die zich een heel seizoen hebben ingezet! Op naar nog meer mooie momenten volgend jaar! π
π’ Achter de schermen blijven we intussen hard werken. Tijdens de trainingen stomen we alweer nieuwe spelers klaar voor hun eerste wedstrijden. Plezier en vriendschap staan daarbij centraal, samen worden ze elke week een beetje sterker. π
π Zin om zelf eens te proeven van tafeltennis, met begeleiding van gediplomeerde trainers? Geef ons gerust een seintje of kom langs op een zaterdagmiddagtraining. Tot dan!