17/12/2025
Hoi allemaal,
Na lang wikken en wegen en slapeloze nachten heb ik besloten om te stoppen met de Olé Konzjee zomerkampjes.
Het is met een dubbel gevoel maar er zijn op deze moment andere prioriteiten die ik voorrang moet geven.
Ik wil jullie bedanken voor de voorbije jaren.
Voor jullie vertrouwen, jullie enthousiasme en vooral voor de kei leuke zomers. ☀️
Ik koester ze met heel m'n hart. 🫶
Bedankt voor jullie begrip.
Groetjes,
Ils 😘