12/06/2026
Ik dacht laat ik dit ontbijtje even online zetten, want het zal voor veel mensen nogal vreemd lijken 😆
Pannetje met worst en appeltjes - met kaneel, natuurlijk 🍎 En een handvol knapperige rauwkost🥕 die ik opknabbelde terwijl mijn pannetje bakte. Kop thee erbij 🫖 Precies waar ik zin in had!
Als ik vertel dat ik geen granen of melk eet, krijg ik soms beduusde blikken. Wat eet je dan voor ontbijt? Geen boterham of havermout dus en al zeker geen ontbijtgranen 🙂😉 Maar gewoon proteïnen in de vorm van vlees, vis of eieren* (herintro) met groenten en fruit erbij 🥓🥦🥑🍓🍌
Voedend, vullend, smakelijk en zonder negatieve effecten voor mijn gevoelige lijfje 👌
Kijk, zo doe je dat: je laadt de koelkast vol met dingen die je graag eet (van de AIP-oké lijst in de eliminatiefase of met introducties als je al een stap verder staat). En dan maak je daar elke combi mee waar je op dat moment trek in hebt 😋
Dat laatste is minstens even belangrijk!
Lekker 🌈