02/05/2026
Woordje van dank van de Voorzitter
Wat een editie… zonder twijfel de beste die we ooit gehad hebben!
Bij deze wil ik alvast aankondigen dat we volgend jaar terugkomen op 1 mei 2027 – zet het dus nu al in jullie agenda. We zullen dan wel één ronde minder spelen, zodat het tornooi iets minder lang uitloopt en voor iedereen aangenamer blijft.
Aan alle petanquespelers vanuit alle windstreken, supporters, vrienden, politiekers, mijn leden en bestuur, en zeker ook onze vrienden van Jeugdcentrum Stroppen vzw - Halle waarmee we met veel plezier samenwerken:
op z’n Hals gezegd… nen dikke, dikke merci!
Volgend jaar wordt bovendien een speciale editie – onze 5de editie 🎉
En ik zal jullie dan met veel trots verwelkomen als Prins Karnaval van de senioren. We gaan jullie nóg meer in de watten leggen, met extra sfeer en nog specialere prijzen voor de groepswinnaars!
BEDANKT en see you next year!
Dit alles werd mogelijk gemaakt door al onze sponsors, groot en klein, en de mediajournalisten – met bijzondere dank voor de prachtige reportage van RING-TV, alsook VRT NWS en Radio 2.