19/04/2026
Zondag 19 april stond bij Diveteam Bubbles en Fun helemaal in het teken van twee mooie duiken in Dreischor 🌊🤿
We begonnen vroeg en besloten door de rustige parking eerst te duiken aan het Gemaal van Dreischor. Met een zicht van 3 à 4 meter en fris water rond 13°C maakten we een fijne eerste duik. Iedereen ging zijn eigen weg: Igor met Stephan, ik met Thierry terwijl ik mijn onderwaterfotografie verder oefende 📸. Els startte ondertussen haar Advanced-opleiding met een navigatieduik — uitdagend, maar met mooie complimenten als resultaat 👏
Na een gezellige lunch volgde de tweede duik aan het Frans Kokrif. Samen met Céline focusten wij volop op onderwaterfotografie, terwijl Thierry de duik leidde. Ondanks iets kouder water en minder begroeiing op sommige plaatsen, ontdekten we toch opnieuw de charme van deze duikstek en haar bijzondere onderwaterwereld 🐠
Een geslaagde duikdag vol leermomenten, teamwork en plezier! 💙
Diveteam Bubbles en Fun
Assurmer
Tfriethuys
PADI
Olivier Kinsabil
Stephan Vandemoortele