13/02/2022
Hallo!
Mijn naam is Egon Seldeslachts, ik ben afgestudeerd als Master in de revalidatiewetenschappen en kinesitherapie aan de UGent in 2020, waar ik ook in 2022 een bijkomende master behaalde in de Manuele Therapie.
Al meer dan 25 jaar wordt hier bij Kine Strop behandeld met de grootste zorg.
Ik focus me op het leveren van kwalitatieve patiëntenzorg in een ontspannen en vriendelijke sfeer. Daarnaast begrijp ik dat ieder mens en elke klacht anders is en daarom stel ik voor elke patiënt een op maat gemaakt herstel- en revalidatieplan op.
Wat u ook nodig heeft, ik help u graag verder. Samen bereiken we meer!
Egon